سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکیانی:

ما نسبت به حکم صادر شده معترضیم/مبعلی و میداودی تا پایان فصل در تیم می مانند

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص حکم کمیته انضباطی بر محرومیت تماشاگران گفت: این حکم برای بازی تیم ما مقابل تراکتورسازی صادر شده اما هواداران ما در اتفاقات رخ داده در این بازی دخالتی نداشتند.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اختلافات بین هواداران تراکتورسازی و فولاد خوزستان گریبانگیر تیم ما شد و هواداران ما از تماشای بازی خانگی محروم شدند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه اظهار داشت: به نظر می رسد اتفاقات بازی تیم ما مقابل تراکتورسازی در بیرون از زمین بازی رخ داد اما کمیته انضباطی تماشاگران ما را محروم کرد.

وی بیان کرد: به هر حال ما تصمیم داریم نسبت به این حکم اعتراض کنیم چرا که هواداران ما تخلفی انجام ندادند تا محروم از تماشای بازی شوند.

پورکیانی در مورد لیست مازاد استقلال خوزستان گفت: حامد محمودی قراردادش را با تیم فسخ کرد و مهدی نظری و منصور تهامی هم در چند روز آینده از تیم جدا می شوند.

وی درباره وضعیت میلاد میداوودی و ایمان مبعلی بیان کرد: به طور حتم این دو بازیکن تا پایان فصل سیزدهم در تیم می مانند و قصد جدایی از تیم را ندارند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: با توجه به این که امروز فصل نقل و انتقالات شروع شده است. ما طبق مقررات از امروز فعالیتمان را برای جذب بازیکن شروع می کنیم. همچنین جلسه ای با وی در مورد بازیکنان مدنظرش خواهم داشت.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال استقالال خوزستان نیم فصل اولی گفت: با توجه به این که امسال اولین فصل حضورمان در لیگ برتر است براین اساس عملکرد تیم راضی کننده است.

پورکیانی درباره اردوی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم بعد از چند روز تعطیلات از امروز شروع می شود و قرار است روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تمرینات تیم تعطیل شود و بعد از آن ادامه می یابد اردوی تیم را هم در شهر خودمان برگزار می کنیم.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.