سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری از فرش‌های گل در پل ساوه و جنوب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز و گردش فرش‌های گل در پل ساوه و معابر اصلی این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح‌های توسعه فضای سبز و گسترش فرش‌های گل در پل ساوه و معابر اصلی در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش پویایی سیمای شهری افزایش چشم‌اندازهای بصری و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح از اوایل تابستان آغاز و تا نیمه اول آذرماه سال جاری با آماده باش اکیپ‌های اجرایی اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 به صورت مستمر به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: آماده‌سازی، خاکریزی، تسطیح و آبرسانی 10 هزار مترمربع از پل ساوه، کاشت چمن و انواع گل و گیاه از جمله گونه‌های نسترن، یونی‌پروس، کامیل پروس، غرس درختان بید مجنون، تبریزی، توت، آذین‌‌بندی 2 فرش به متراژ 4 هزار مترمربع در پل ساوه از اقدامات اجرایی این طرح است.

معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: افزایش سرانه‌های فضای سبز بزرگراه شقایق، دولتخواه و سهیل، تسطیح و خاکریزی، کاشت درخت، درختچه و چمن در این شبکه بزرگراهی از اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 است.

برچسب ها: فرش ، منطقه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.