سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد زیر ساخت های مناسب برای استفاده شهروندان منطقه 14 از وسایل حمل و نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: از ابتدای ماه مهر تاکنون بیش از 40 سرپناه ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه ساماندهی و مناسب سازی شد.

محمدمهدی میرزایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: توجه به توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای استفاده بیش از پیش مردم از وسایل حمل و نقل عمومی در اولویت برنامه های مدیریت شهری در منطقه 4 شهرداری تهران قرار دارد. بدین منظور شهرداری منطقه با جدیت بیشتر به توسعه ناوگان منطقه پرداخته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ساماندهی سرپناه ایستگاه های اتوبوس را یکی از نیازهای حمل و نقل منطقه 4 خواند و ادامه داد: در همین راستا، تعویض بیش از 20 شیشه پشت و کناری ایستگاه ها، نصب 30 عدد تابلوی ایستگاه اتوبوس، خط کشی ایستگاه ها به طول یک کیلومتر، نصب 10 عدد پل هم سطح، نصب و ترمیم سیستم های روشنایی، نصب صندلی ایستگاه ها و ترمیم بازسازی آنها صورت گرفته است.

میرزایی تصریح کرد: تلاش برای ایجاد رغبت در میان شهروندان برای استفاده بیشتر از امکانات و وسایل حمل و نقل عمومی در جهت کاهش معضلات ترافیکی و آلودگی های زیست محیطی شهری از جمله ضرورت هایی است که با توجهی ویژه و حمایتی بیش از بیش از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دنبال می شود.

وی از ایمن سازی و مناسب سازی جنگل ها و فضاهای تفریحی شمال شرق تهران خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور استفاده بهینه شهروندان از امکانات رفاهی و گردشگری در سطح منطقه با نصب علایم و تجهیزات ترافیکی جنگل های تلو، شیان و گردنه قوچک ایمن سازی شد.

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، ناوگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.