سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

راهیابی فيلم "شيرازما" به بخش رقابتي جشنواره "تي يف" لهستان

فيلم مستند "شيراز ما" به کارگرداني امير عفاف و عادل حق بين و تهيه کنندگي سيد بهاالدين طالب نياي جهرمي به بخش رقابتي جشنواره(تي يف) در کشور لهستان راه پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، کارگردان اين فيلم در خصوص نحوه توليد و ارايه اثر به جشنواره "تي يف" گفت: تصويربرداري اين فيلم که از بهمن ماه پارسال آغاز و به مدت چهار ماه ادامه داشت، سعي دارد زيبايي هاي شهر شيراز را از ديدي متفاوت عرضه کند که خوشبختانه با ارسال فيلم به جشنواره و تاييد هيئت داوران به بخش رقابتي راه يافته است.

امیر عفاف ادامه داد: تمام مراحل توليد فيلم با همکاري عادل حق بين سپري شد که از همان ابتداي امر معلوم بود نسبت به توليد يک اثر متفاوت مصمم است سپس حمايت هاي بي دريغ سيد بهاء الدين طالب نياي جهرمي که همواره به امورات فرهنگي دلبستگي وي‍ژه دارد و کوشش مي کند که نام فارس بر تارک ايران بدرخشد.

وي پذيرفته شدن در بخش رقابتي اين جشنواره را در تصميم گروه براي توليد اثر بعدي موثر دانست و افزود: اين جشنواره که در يکي از کشورهاي صاحب نام در عرصه سينما برگزار مي شود به فيلم هايي مي پردازد که در معرفي شهرهاي بزرگ به گردشگران موثر است و موفقيت در آن مي تواند براي گروه توليد کننده اين انگيزه را به وجود آورد که تلاش در راستاي معرفي گوشه و کنار ايران زمين به جهانيان سود بخش خواهد بود./س

برچسب ها: فیلم ، لهستان ، شیراز ، ما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.