سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مخالفت مجدد باشگاه سپاهان با هرگونه انتقال یا جابه‌جایی آرش افشین

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: موضع ما درباره آرش افشین تغییری نکرده است و قصد حفظ او در نیم‌فصل دوم را داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد فرامرزی در مورد درخواست آرش افشین برای صدور رضایتنامه‌اش و جدایی از سپاهان اظهار داشت: افشین نظر خودش را گفته اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک مجموعه حرفه‌ای است و تصمیمات حرفه‌ای می‌گیرد. موضع باشگاه درباره افشین کماکان این است که به این بازیکن توانمند در نیم‌فصل دوم احتیاج داریم و هیچ تغییری در این تصمیم ایجاد نشده است.

وی افزود: شاید شرایط خاصی پیش بیاید و تصمیم ما عوض شود اما در حال حاضر موضع باشگاه همانند گذشته مخالفت با هرگونه انتقال یا جابه‌جایی آرش افشین است و معتقدیم به این بازیکن که روی او سرمایه‌گذاری کرده‌ایم نیاز داریم.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون وضعیت محرم نویدکیا گفت: نویدکیا همچنان تمرین‌های دویدن خود را ادامه می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک عازم آلمان خواهد شد. البته زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان نیز خاطرنشان کرد: آخرین تمرین تیم روز گذشته (جمعه) برگزار شد و بازیکنان به تعطیلات یک‌هفته‌ای رفتند. کرانچار نیز به مرخصی رفته است و از شنبه هفته آینده تمرینات سپاهان برای حضور در نیم فصل دوم آغاز می‌شود/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دکتر ساقی رامهـرمزی
۲۳:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۲
آرش افشین شیر بچه ی رامهـــرمزی است . وی بازیکن پیشین تیم فرهنگ رامهــرمز است که این روز ها بی آنکه از سوی شرکت سیمان رامهـرمز خوزستان یاری شود در صدر جدول لیگ دسته کشور خوش می درخشد.