سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نیازمند تغییر و تحول در حوزه برنامه ریزی کشور هستیم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: معمولا در این فصل سال پروزه های عمرانی مانند راه سازی استارت خورده وبا گلایه های مردم همراه است به خاطر جلوگیری از این موارد نیازمند تغییر و تحول در حوزه برنامه ریزی کشور هستیم.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:با توجه به شکل گیری دولت یازدهم و شعار خوب دکتر روحانی و برخورداری ایشان از شخصیتی معتدل مردم با پی بردن به این موضوع در خروجی انتخابات ریاست جمهوری 24خرداد ماه ایشان را انتخاب کردند.

وی در ادامه این مطلب اعتدال را به گرفتن حالت خاص کبوتری در دست تشبیه واضافه کرد: اعتدال یعنی کبوتر را به گونه ای در دست بگیری که نه بمیرد و نه پرواز کندمصداق این موضوع که امورات را به گونه ای مدیریت کرد که در این بخش به اصطلاح از پشت بام نیفتیم امیدواریم این موضع نصب العین مدیران خورد و کلان کشور در پست های مختلف باشد .

فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به شروع فعالیت های عمرانی در این فصل از سال تصریح کرد :معمولا در این فصل سال پروزه های عمرانی مانند راه سازی استارت خورده وبا گلایه های مردم همراه است به خاطر جلوگیری از این موارد نیازمند تغییر و تحول در حوزه برنامه ریزی کشور هستیم.

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :پروژه های عمرانی از محل اعتبارات متعددی جریان پیدا می کنند از جمله این اعتبارات می توان به اعتبارات تملک دارایی اشاره کرد هرچه قدر این بودجه دیرتر به مجلس شورای اسلامی ارائه شود بررسی ان طولانی تر و در نهایت با تصویب بودجه استارت شروع پروژه های عمرانی دیرتر زده خواهد شد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.