سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تلاش صهیونیست‌ها برای سنگ‌اندازی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران

رژیم صهیونیستی به تلاش خود برای جلوگیری از ایجاد هرگونه توافق میان کشورهای غربی با ایران ادامه می‌دهد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ الحيات در خبري به نقل از خبرگزاري (آ اف پ) به قلم "آمال شحاده" نوشت : رئيس ر‍ژیم صهیونیستی دائما در تماس با رؤساي كشورهاي مختلف بود تا آن ها را از موضع تل آویو كه خواهان عدم امضاي هرگونه توافقنامه با ایرانهستند ،‌آگاه کند . 

وي همچنين ادامه داد : راديوي اسرائيل از يك وزير مسؤول اين رژیم نقل كرده : انتظارات مقامات اسرائيل در برداشت شان از  سخنان وزير خارجه آمريكا "جان كري " در خلال ديدارش از اسرائيل مي باشد. و رئيس جمهور آمريكا باراك اوباما يك تصميم استراتژيك در اين مورد اتخاذ كرده است.

اين روزنامه ادامه داد : بنا بر گفته منابع اسرائيلي دولت آمريكا سعي در گمراه كردن اسرائيل در مورد امتيازهايي كه به ايران خواهد داد نمي باشد ، اما از مواضعش به سبب طرحي كه ايران ارائه كرده است عقب نشيني كرده ، و  نيز اسرائيل را از مضمون آن به خاطر سعي در رسيدن به توافق آگاه نكرده است ، چيزي كه باعث انتقادات شديد نتانياهو شده است.

از طرف ديگر موشه يعلون ، وزير دفاع اسرائيل گفته است : كشورهاي غربي نمي توانند به يك معامله بد با حكومت ايران برسند و اين باعث مي شود كه به ايران يك تنفس بدهند، بدون اينكه امتيازهايي واقعي داده شود. وي گفت هرگونه توافق از اين نوع خطائي تاريخي خواهد بود كه باعث مي شود ايران برنامه اتمي اش را گسترش دهد.

اين روزنامه به موضع وزير اقتصاد اسرائيل ناتالي بنيت اشاره مي كند كه گفته : اسرائيل سعي در تأثير بر كنگره براي مانع شدن توافق در پرونده هسته ايران دارد واينكه قصد دارد قبل از دور بعد مذاكرات در 20 نوامبر به واشنگتن براي اين كار برود.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.