سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

پيشرفت 44 درصدي توسعه زيرسقف ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبافولادمبارکه

مدير توسعه ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبافولادمبارکه از پيشرفت 44 درصدي توسعه زيرسقف ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا خبر داد.

سياوش مستشفي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، افزود:طرح تکمیل و افزایش ظرفیت فولادسازی و نورد پیوسته سبا با هدف افزایش ظرفیت تولید ورق گرم نوردیده اين ناحيه از 700 هزارتن به حداقل 1 ميليون و 600 هزار تن در سال تعریف گردید، که پس از برگزاری مناقصه در سال 1390، به يک خوشه صنعتی داخلي واگذار گرديد تا اجراي اين طرح به دست متخصصان توانمند داخلي آغاز گردد.

وی با بيان اين که هم اکنون ميزان پيشرفت کلي اين طرح44 درصد مي باشد افزود: اين دستاورد با پيشرفت 75 درصدي در مرحله طراحي و مهندسي، 46 درصدي در مرحله تهيه و تامين ماشين آلات و تجهيزات، و 31 درصدي در ساخت و ساز حاصل شده است.

مدير توسعه ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبافولادمبارکه در توصيف احجام اين طرح نيز گفت: تا کنون وزن تجهيزات حمل شده به این ناحیه 2 هزار و 983 تن، حجم عمليات خاک برداري 56 هزار و651 مترمكعب،‌ ميزان قالب بندي 39 هزار و 826 مترمربع، آرماتوربندي 3 هزار و 237 تن، بتن ريزي 33 هزار و 237 مترمكعب و نصب اسکلت فلزی 3 هزار و 235 تن مي باشد که کليه اين پيشرفت ها و دانش هاي کسب شده با وجود تحريم ها و مشکلات عديده اي که در تامين تجهيزات و انتقال ارز و فناوری وجود داشت حاصل شده است.

مستشفي خاطرنشان کرد: زمان پيش بيني شده جهت بهره برداري از خط پايان سال 1393 مي باشد که در صورت تداوم پيشرفت مطلوب اين طرح که با حمايت هاي مديريت عالي شركت، معاونت طرح و توسعه و تلاش کليه کارکنان اين ناحيه حاصل گرديده است، اين امر محقق خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.