سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ معاون تذهیب حوزه علمیه قم:

غرب برای اسلام هراسی از همه ابزارها استفاده می کند

معاون تذهیب حوزه علمیه قم و استاد حوزه و دانشگاه گفت: غربی ها برای ترویج اسلام هراسی از همه ابزارهای موجود استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمد همتیان، در جمع بسیجیان و عزاداران حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) در مسجد جامع شهرکرد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری آن حضرت و یاران باوفایش، به اهمیت قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز و احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، دو ویژگی مهم قیام عاشوراست و با اقامه امربه معروف و نهی از منکر، جامعه اسلامی رشد و تعالی پیدا می کند.
وی، با تبیین ترفندهای استکباری در بی اهمیت کردن احکام نورانی اسلام، ادامه داد: دشمنان از همه ابزارها برای رسیدن به نیات شوم خود بهره می گیرند.

حجت الاسلام محمد همتیان اظهار داشت: دشمنان از سینمای هالیود، بازی های رایانه ای و ابزار مختلف فرهنگی تبلیغی به عنوان وسیله ای برای مقابله با اسلام، قرآن و عترت استفاده می کنند ولی قدرت اسلام در جهان فراگیر شده و با نظام جمهوری اسلامی از مرزهای ایران عبور کرده است.
وی گفت: گرایش به اسلام در جهان رو به فزونی است و این گرایش به دین اسلام به حدی رسیده که استکبار از اسلام گرایان به وحشت افتاده و ابراز نگرانی می‏کند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان از جمله آمریکا و جهان غرب، برای اسلام هراسی، سلفی ها و وهابی ها و افرادی را که هیچ رنگ و بویی از اسلام ناب ندارند به نام اسلام در جهان معرفی می کنند.
این مراسم با ذکر روضه و مصیبت امام حسین (علیه السلام) و نوحه خوانی ادامه یافت./س

 

برچسب ها: غرب ، اسلام ، ابزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.