سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توازن عرضه و تقاضا در بخش مسکن مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای رفع مشکل مسکن جوانان گام برداشت و در این زمینه توازن عرضه و تقاضا در بخش مسکن مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: باید در راستای رفع مشکل مسکن جوانان گام‌های بلندی برداشته شود و به طور گسترده برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسکن یک متغیر تک واحدی قلمداد نمی‌شود، افزود: عوامل زیادی بر تغییر قیمت مسکن، افزایش یا کاهش یافتن آن تاثیر دارند، که باید این مولفه‌ها را شناخت و کنترل کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا تاکید کرد و گفت: برای اینکه چنین توازنی برقرار شود، باید ثبات اقتصادی در کشور ایجاد کرد، زیرا ثبات اقتصادی و نبود تورم کمک می‌کند واحدهای مسکونی از قیمت مناسبی برخوردار شوند.

آقایی با تاکید بر اینکه در چارچوب برنامه‌ها باید برنامه‌ریزی و اقدام شود، ادامه داد: مسکن مهر آثار ماندگاری را در حوزه عمران، ساخت و ساز کشورمان بر جای گذاشت.

وی با اظهار به اینکه از بروز بحران قیمت در حوزه مسکن باید جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: مسکن مهر یکی از مهم‌ترین آثاری که داشت این بود که قیمت زمین را از قیمت تمام شده مسکن حذف کرد./س

برچسب ها: مسکن ، سلماس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.