سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فريبا: نزديکي تيم هاي پرسپوليس و استقلال جذابيت ليگ را بيشتر کرده است

پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امسال تيم هاي مطرح از لحاظ امتيازات به هم نزديک هستند و همين جذابيت ليگ را بيشتر کرده است.

بهتاش فريبا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر يک بازي از نيم فصل اول مانده است و تکليف قهرمان نيم فصل معلوم نيست.

وي افزود: تفاوت ليگ امسال نسبت به فصل گذشته نزديکي تيم ها با هم است که جذابيت اين فصل را بيشتر کرده است و جذابيت ديگري هم که در اين فصل وجود دارد نزديکي دو تيم پرطرفدار استقلال و پرسپوليس است که در دوره هاي قبل اين نزديکي نبود و همين موضوع صحنه را داغ تر می کند.

وي در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهيم ليگ را نسبت به فصل گذشته از جهت فني بررسي کنيم، ليگ خوبي نداشتيم و کار تاکتيکي در اين فصل انجام نشده و است در کل نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

وي همچنين در رابطه با عملکرد تيم هاي مدعي قهرماني و صدر جدولي گفت: در نيم فصل دوم تيم هاي مدعي قهرماني تغيير نخواهند کرد و همين تيم ها باقي خواهند ماند اما با توجه به اينکه امتيازگيري در نيم فصل دوم سخت تر است اگر تيمي بتواند تمرکزش را حفظ کند و شرايط خود را با توجه به تغييراتي که در بازيکنان خود به وجود می آورد، موفق تر عمل کند مي تواند قهرمان ليگ شود.

وي در خصوص تيم پرسپوليس گفت: امسال پرسپوليس شرايط بهتري نسبت به فصلهاي گذشته دارد و دايي آنچه که لازمه ي بهبودي يک تيم بود انجام داد و بازيکن جوان را به تيم وارد کرد و علاوه بر آن در کنار جوانان، بازيکن با تجربه هم قرار دارند تا يک تيم منسجم و خوبي شکل گيرد و در کل تا اين مرحله پرسپوليس خوب کار کرده است.اما مسئله مهم در رابطه با اين تيم اين است که دچار افت بدني نشود و در نيم فصل دوم بايد کار بدني کند و تيم را از اين لحاظ تقويت کند.

وي در پايان در مورد تيم استقلال گفت: استقلال نسبت به ديگر تيم ها درگيريشان بيشتر بود و بايد هم براي بازيهاي داخلي و هم آسيايي بجنگد و اميدوارم مشکلاتي که از جهت نفرات بازيکن داشت در اين نيم فصل برطرف شود و جايگزين هاي خوبي داشته باشد و مصدومان به اوضاع و شرايط ايده آل خود برسند تا تيم بتواند انسجام بهتري در اين فصل پيدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فریبا ، فوتبال ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.