سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

هشدار به صنايع براي كاهش آلايندگي در روزهاي باراني

مديركل مديريت بحران استانداري خوزستان با اشاره به ايجاد مشكلات تنفسي براي مردم اهواز در پي بارندگي‌هاي هفته گذشته، گفت: با توجه به آغاز دوباره بارندگي‌ها در سطح استان، به منظور جلوگيري از اتفاق اخيري كه در اهواز رخ داد، به صنايع توصيه تاكيد شده كه از ميزان آلايندگي خود در روزهاي باراني بكاهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ محمدرضا آملازاده اظهار كرد: با توجه به پيش‌بيني اداره‌كل هواشناسي خوزستان، طي امروز بارندگي‌ها از شمال استان آغاز مي‌شود.

 

وي افزود: احتمال بارش باران در اهواز كم است ولي طي جلسه روز گذشته با صنايع، به صنايعي مانند كشت و صنعت نيشكر، فولاد و ديگر صنايع كه در آلودگي هوا نقش دارند، تاكيد شد دقت لازم را داشته باشند تا از ميزان آلايندگي هوا كاسته شود و مشكلي براي شهروندان ايجاد نشود.

 

مديركل مديريت بحران استانداري خوزستان گفت: امروز، نيز جلسه‌اي با معاونان درمان، بهداشت، اداره‌كل هواشناسي استان و ديگر مسئولان برگزار خواهد شد كه جمع‌بندي اتفاقات گذشته در بارندگي اهواز گزارش شود و هم براي آماده‌باش كليه دستگاه‌ها و مجموعه در استان در صورت بروز مجدد مشكلات تنفسي در اهواز، تدابير لازم انديشيده شود. /س
برچسب ها: هشدار ، صنایع ، بارانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.