سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه های استانداری تهران؛

دستگاه های اجرایی به وظایف خود عمل نکردند

معاون عمرانی استانداری تهران از عدم همکاری دستگاه های ذ‌یربط در خصوص کاهش آلودگی هوا گلایه ‌مند بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران در اولین نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: در خصوص کاهش آلودگی هوا سازمان های ذیر‌بط گوناگونی باید پاسخگو و فعال باشند به عنوان مثال وزارت کشور موظف بود 50 درصد در‌حمل و نقل شهری و ایجاد زیر سا‌خت ها برای سازماندهی بهتر شهری را آماده سازی کند که این اتفاق نیفتد، یا وزارت نفت قرار بود بنز‌ینی با کیفیت بهتری ارائه دهد و کیفیت سوخت را انتقال دهد، تعداد ایستگاههای CNG را افزایش دهد و با خودروهای آلاینده برخورد جدی شود که این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: آنچه که در جامعه شاهد آن هستیم نصب دوربین در محدوده های طرح ترافیک است ، اما از سوی دیگر طرح ترافیک را می فرو‌شند که این دوگانگی رفتاری از سوی شهرداری بسیار نامناسب است.

به گفته کریمی سازمان محیط زیست و صدا و سیما هم در زمینه پیشگیری از آلودگی محیط زیست اقدامات فرهنگی چندانی انجام نداده اند.

معاون عمران استانداری تاکید کرد: منابع آلوده کننده از قبیل کارخانه های تولید شن و ماسه باید جلوگیری شود و صنایع آلوده کننده و جمع آوری زباله باید مدیریت شود تا دیگر شاهد سوزاندن زباله ها و یا ریز گرد‌های ناشی از زباله های مصالح ساختمان نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوربین ، ترافیک ، اضطرار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.