سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرلو: هیگوایین و تیم رم شگفتی‌های فصل هستند

آندره پیرلو هافبک تیم فوتبال یوونتوس گفت: ازاینکه به عنوان تنها ایتالیایی در لیست کاندیدای توپ طلا حضور دارم احساس غرور زیادی می‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز آندره پیرلو هابک ملی‌پوش تیم فوتبال یوونتوس گفت: در این فصل دو چیز باعث شگفتی بسیار زیاد من شد یکی تیم رم و دیگری هیگوایین. 

تیم رم در این فصل با مربیگری گارسیا بسیار متفاوت ظاهر شد و توانسته خود را به عنوان یک مدعی از همان ابتدای فصل معرفی کرده و موقعیت ثابتی را در جدول رده‌بندی برای خود تعریف کند. 

ما همه از توانایی و قدرت فنی و فیزیکی تیم رم در گذشته اطلاع داشتیم و قبلا هم از موقعیت این تیم در مصاف تیم‌های بزرگ نمایش‌های خوبی دیده بودیم ولی رم هرگز شبیه به آنچه که در حال حاضر نشان داده است نبوده است. رم با هدف معین و تعریف شده‌ای پیش رفته و کاملا مشخص است که برای کسب عنوان قهرمانی برنامه‌ریزی کرده است. 

در مورد تیم ناپولی هم باید بگویم که این تیم مربی و بسیاری از بازیکنان خود را تعویض کرده و از ابتدای فصل تا به حال به سیستم تهاجمی خود ادامه داده است. این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم بسیار موفق پیش رفته و توانسته به پیروزی دست یابد و قطعا در ادامه با انگیزه بیشتری حرکت خواهد کرد. در مورد هیگوایین هم باید بگویم زمانیکه در رئال مادرید بازی می‌کرد او را به عنوان یک مهاجم حاضر در منطقه جریمه می‌شناختم ولی حالا در ناپولی بازیکن کاملا متفاوتی شده است. او بسیار پرسرعت و توانمند حرکت کرده و به نظرم بهترین خرید روسای باشگاه ناپولی باشد. هیگوایین و تیم رم دو اتفاق شگفت‌انگیز در این فصل هستند که زمینه تعجب مرا فراهم کرده‌اند. 

در مورد تیم میلان و شرایطی که در حال حاضر در آن دست و پنجه نرم می‌کند هم باید بگویم که نسل بازیکنان میلان تغییر کرده، آنها بازیکنان جوان بسیاری خریداری کرده‌اند که برای کسب تجربه زمان نیاز دارند. 

فکر می‌کنم میلان به زمان نیاز دارد تا بتواند موفق پیش‌رفته و به شرایطی که سال‌های قبل داشت دست یابد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هیگوایین ، یوونتوس ، پیرلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.