سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

اروندکنار سومین مرز واردات کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اروندکنار به‌عنوان سومین مرز واردات کالای همراه مسافر بعد از آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ جواد سعدون‌زاده اظهار داشت: در روزهای گذشته جلساتی را با مسئولان گمرک داشتیم که پیگیری‌هایی در خصوص مباحث مختلف انجام شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این موضوعات در زمینه شهر اروندکنار بود که بدین وسیله همکاری مناسبی از سوی مسئولان گمرک صورت گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بندر اروندکنار یکی از بنادری است که ظرفیت‌های مناسبی را در زمینه کالا دارد.

سعدون‌زاده تصریح‌کرد: در صورتی که از این بندر و ظرفیت‌های موجود در آن استفاده مناسبی انجام شود می‌توان از آن در راستای توسعه بیشتر شهر اروندکنار استفاده کرد.

وی اضافه‌کرد: در این راستا درخواست شد تا بندر اروندکنار نیز در کنار بنادر آبادان و خرمشهر به عنوان سومین بندر ورود کالای همراه مسافر در منطقه آزاد اروند مصوب شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌ کرد: با همکاری مناسب مسئولان گمرک این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد در بندر اروندکنار نیز مجوز ورود کالای همراه مسافر نیز صادر شود.

سعدون‌زاده افزود: در صورتی که این امر محقق شود کالای ته‌لنجی از این بندر نیز به منطقه آزاد اروند و شهرهای آبادان و خرمشهر وارد می‌شود.

وی گفت: این کار می‌تواند تاثیر مهمی بر افزایش درآمد، اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم شهر اروندکنار داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح‌ کرد: اروندکنار از شهرهای محروم در استان خوزستان است که نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان دارد./س
برچسب ها: اروند ، سومین ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.