سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بهزیستی شهرستان جم خبر داد

برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان جم

رئیس بهزیستی شهرستان جم از برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، خسرو حسینی اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و خدمات متنوع و ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان و جلب رضایت این عزیزان مهم‌ترین اولویت است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان جم از برگزاری طرح غربالگری بینایی کودکان در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از مشکلات بینایی برای کودکان بین دو تا شش سال طرح غربالگری بینایی در اداره بهزیستی شهرستان جم انجام خواهد شد.

وی گفت: این طرح به‌صورت مکانیزه و با دستگاه انجام خواهد شد که امیدوار هستیم با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شود.

رئیس بهزیستی شهرستان جم ابراز داشت: در صورتی که مشکل بینایی در کودکان وجود داشته باشد با شناسایی در مراحل اولیه به راحتی قابل درمان است.

حسینی تاکید کرد: در زمینه درمان نیز بهزیستی آمادگی همکاری با خانواده‌ها را دارد و خدمات لازم را در صورت امکان به این عزیزان به شکل مطلوب ارائه می‌کنیم.

وی افزود: این طرح در بخش ریز انجام شده و در شهر جم و بخش مرکزی نیز به مدت سه روز از امروز ساعت 16 تا 21 در اداره بهزیستی شهرستان جم انجام خواهد شد.

رئیس بهزیستی جم مدارک لازم را اصل شناسنانه و مبلغ 2 هزار تومان وجه نقد اعلام کرد.

حسینی افزود: در در غربالگری سال‌های گذشته تعدادی از کودکانی که دچار مشکل بودند شناسایی شده‌اند و کار درمانی آنها به خوبی انجام می‌شود.
برچسب ها: غربالگری ، بینایی ، جم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.