سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اختراع دستگاه شناسایی و کشف مواد مخدر در ماکو

فرماندار ماکو از اختراع دستگاه شناسایی و کشف مواد مخدر، طلا و جواهرات و مشروبات الکلی در ماکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حمید احمدیان در چهارمین جلسه کمسیون فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو که با حضور رئیس کمسیون و همچنین اعضای کمسیون مبارزه با مواد مخدر ماکو در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه شناسایی و کشف مواد مخدر، طلا و جواهرات و مشروبات الکلی در ماکو اختراع، ثبت و مورد تایید وزارت دفاع نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به مبارزه بی‌امان با سوداگران، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و عوامل مواد مخدر در ماکو با تمام توان اجرایی می‌شود.

احمدیان با اشاره به میزان مواد مخدر شناسایی شده در این شهرستان، افزود: در دو ماه گذشته یک کیلوگرم مواد مخدر در ماکو کشف شده است.

وی اعلام کرد: در این زمینه چهار باب شیره‌کش‌خانه نیز شناسایی و منهدم شده است.

احمدیان با اشاره به آمار افراد دستگیر شده در این خصوص، ادامه داد: دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر، 25 توزیع کننده و 29 معتاد از دیگر اقدامات نیروی انتظامی ماکو در دو ماه گذشته در بحث مواد مخدر است.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی در خصوص آشنایی با عواقب سوء مصرف مواد مخدر، اظهار داشت: در این خصوص کلاس‌های توجیهی و آموزشی برگزار می‌شود.

فرماندار ماکو از برگزاری 23 مورد کلاس آموزشی در این راستا خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شده است./س

برچسب ها: شناسایی ، ماکو ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.