سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیادربند سری:

اردوی اتریش کمک زیادی به ما کرد/ تا المپیک زمستانی باید از لحاظ جسمانی خود را تقویت کنیم

ملی پوش اسکی آلپاین کشورمان گفت: به نظرم در این مدت تا المپیک زمستانی چیزی به دانش فنی ما اضافه نخواهد شد و فقط باید از لحاظ جسمانی خود را تقویت کنیم.

محمد کیادربندسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی اتریش از لحاظ فنی کمک زیادی به ما کرد و مربی ایتالیایی نیز ایرادات ما را در تمرینات می گرفت و باعث شد تا به آمادگی خوبی دست پیدا کنیم.

ملی پوش اسکی آلپاین کشورمان افزود: یک هفته اول اردو را به علت آب و هوای بد از دست دادیم اما به هرحال شرایط خوبی به این صورت بود. اسکی ورزش خاص است که نمی شود همیشه در شرایط مطلوب باشد وبدی آب و هوا نیز بخشی ازاین رشته است.

وی تصریح کرد: در کمپی که در اتریش تمرین می کردیم، ورزشکاران زیادی حضور داشتند حتی تیم هایی که در ورلد کاپ شرکت می کنند نیز در آن کمپ حضور داشتند.

*** علیداد بهترین مربی فنی اسکی است

کیادربندسری در خصوص جذب سرمربی خارجی عنوان کرد: به نظرم نباید اصرار زیادی برای جذب سرمربی خارجی باشد. در حال حاضر با این شرایط سنی هیچ مربی نمی تواند از لحاظ فنی تیم مارا قوی کند ما خودمان باید تمرینات زیادی داشته باشیم تا از لحاظ جسمانی قوی شویم.

وی تاکید کرد: بهترین مربی از لحاظ فنی علیداد ساوه شمشکی مربی خودمان است که همه اسکی بازان نیز از لحاظ فنی وی را قبول دارند.

ملی پوش اسکی آلپاین کشورمان خاطرنشان کرد: حتی می شد به جای جذب سرمربی خارجی، هزینه 5 هزار یورو قرار داد ماهانه وی را برای مسابقات برون مرزی وتدارکاتی صرف کرد که با آمادگی کامل و بدون استرس راحی المپیک زمستانی شویم.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: دربندسری ، اتریش ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.