سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از 17 سال؛

ونگر: بدون فرگوسن به مصاف منچستريونايتد مي رويم

آرسن ونگر، سرمربي تيم آرسنال گفت: پس از 17 سال، يکشنبه شب به مصاف منچستر يونايتد بدون حضور فرگوسن مي رويم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري تري بال فوتبال، يکشنبه شب اولدترافورد ميزبان سرخ پوشان لندني و صدرنشين ليگ پريمير خواهد بود. آرسنالي ها که هميشه رقيب شياطين سرخ منچستر بوده اند. 

آرسنالي ها که با خريدهاي خوب امسال توانسته اند تا به اين جاي کار با فاصله 5 امتيازي از ساير تيم هاي مدعي انگليسي پيشي بگيرند به همراه مربي با تجربه خود آرسن ونگر که 17 سال را در نيمکت اين تيم تجربه مي کند به مصاف منچستريونايتدي مي رود که پس از 27 سال ديگر الکس فرگوسن با تجربه را در نيمکت خود ندارد و ديويد مويس در نيمکت سرخ پوشان منچستري جاي گرفته است.

آرسن ونگر سرمربي تیم فوتبال آرسنال در اين خصوص گفت: پس از 17 سال امسال در شرايطي به ديدار منچستر يونايتد مي رويم که فرگوسن را در نيمکت ندارند.

وي مي افزايد: من شک ندارم که او را (فرگوسن) فردا خواهيم ديد، اما اين آسانتر خواهد بود چرا که او ديگر حريف مستقيم ما نيست، آرامش بيشتري داريم، چرا که ديگر با هم جنگ و جدل نمي کنيم.

هم اکنون گاهي اوقات همديگر را مي بينيم و با هم در مورد اينکه چطور مي توانيم باعث ارتقاي فوتبال شويم و يا اينکه چطور منچستريونايتد مي تواند به آرسنال ضربه بزند يا برعکس آرسنال مي تواند به يونايتد ضربه بزند و پيروز شود صحبت مي کنيم، هم اکنون احساس آرامش بيشتري دارم.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.