سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تمی ملی اسکی آلپاین:

از تلاش های فدراسیون برای اردوی اتریش ممنونم/ حضور مربی فرانسوی کمک زیادی به تیم های پایه می کند

مربی تیم ملی اسکی آلپاین گفت: از فدراسیون که در این شرایط مالی، زمینه اردوی یک ماهه اتریش را برای ما فراهم کرد بسیار ممنونم چرا که این اردو کمک زیادی از لحاظ فنی به ما کرد.

علیداد ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی اتریش از لحاظ فنی بسیار خوب بود. اسکی بازان 23 روز اسکی کردند و همین تمرین باعث پیشرفت آن‌ها شد زیرا بازیکنان ما حدود 7 ماه اسکی نکرده بودند.

وی افزود: در این یخچال اسکی بازان سایرکشورها نیز حضور داشتند در واقع همه کسانی که در مسابقات مختلف جهانی آن ها را دیده بودیم به غیر از 5 یا 6 نفر در این کمپ حضور داشتند.

وی ادامه داد: از 20 روز دیگر مسابقات داخلی ما که بین المللی است آغاز خواهد شد، در مدتی که در اتریش بودیم مربی ایتالیایی هم با ملی پوشان کار کرد و برای حضورش در کشور با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کرد که سرانجام مسئولان فدراسیون با سرمربی فرانسوی به توافق رسیدند.

ساوه شمشکی اظهار کرد: شرایط قرار داد با مربی فرانسوی ورزومه اش توسط مسئولان فدراسیون به تایید رسید وایشان 4 ماه در تیم حضور خواهند داشت.

مربی تیم ملی در خصوص اثرات حضور مربی فرانسوی در تیم عنوان کرد: به هرحال وی تجاربی دارد که به تیم کمک می کند. اگر چه ملی پوشان ما معتقدند که دیگر چیزی بیشتر فرا نمی گیرند و عوض نمی شوند اما این مربی فرانسوی سیستم اسکی پایه و جوانان ما را ارتقاء خواهد داد.

وی افزود: من می توانم به ملی پوشان بزرگسالان تمرین بدهم اما به هرحال باید فکری هم به حال جوانان کرد امسال مسابقات حساس آسیایی را در پیش دارند و با توجه به میزبانی کسب نتیجه در آن اهمیت زیادی دارد.

ساوه شمشکی در خصوص برنامه ریزی برای مسابقات برون مرزی بیان کرد: دو مسابقات برون مرزی در چین وترکیه در برنامه های آتی ماست که درصددیم با کمک های فدراسیون راهی این رقابت ها شویم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در ادامه حداقل یک سهمیه دیگر به سهمیه های المپیک خود بیفزاییم. در حال حاضر در آلپاین سهمیه المپیک داریم.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: اسکی ، شمشکی ، آلپاین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.