سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس غرب پایتخت به پیام‌های ترافیکی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اشاره به اهمیت آگاهی شهروندان گفت: ایستگاه‌های اتوبوس غرب پایتخت به پیام‌های آموزش ترافیک تجهیز شدند.

ولی نجاتی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرگفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگ ترافیک دربین شهروندان مفاهيم ترافيکي آموزشی در ایستگاه‌های اتوبوس غرب تهران نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5گفت: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان و ترغیب آنان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ایستگا‌ه‌های اتوبوس این منطقه به پیام‌های آموزش ترافیک مجهز شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و ارتقای آگاهی آنان، 150 عدد از ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه به پیام‌های آموزش ترافیک مجهز شدند.

نجاتی با اشاره به اهمیت آموزش مفاهیم ترافیکی عنوان کرد: طراحی گرافیکی این پیام‌ها به صورتی است که سبب جلب توجه شهروندان شده و تاثیر یادگیری عمیقی را به جای می‌گذارد.

انتهای‌پیام/

وي در ادامه استفاده از سيستم روشنايي خورشيدي در سرپناه ايستگاهاي اتوبوس را از جمله اقدامات اخير اين منطقه برشمرد و تصريح کرد: اين سيستم به دليل کارکرد آن با ذخيره انرژي خورشيدي ايمني بيشتري دارد و راهکاري بهينه براي کاهش مصرف برق و مقرون به صرفه است .
 

برچسب ها: تجهیز ، اتوبوس ، پیام ، ترافیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.