سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی و بهسازی فضای سبز منطقه 9

امروزه ایجاد فضای سبز در واژگون کردن چهره شهر بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه چهره شهر را آذین بندی می کند انرژی و نشاط را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ایجاد فضای سبز در واژگون کردن چهره شهر بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر اینکه چهره شهر را آذین بندی می کند انرژی و شادی و نشاط را به همراه دارد و باعث آرامش و آسایش در افراد می گردد.

فضای سبز علاوه بر اینکه چهره شهر را آذین بندی می کند بستری مناسب را برای شهروندان بوجود می آورد و شهر رنگ و بوی تازگی و طراوت می گیرد.

اما در این خصوص علی بخشی رئیس ادارۀ فضای سبز منطقۀ 9 گفت: احداث ده هزار متر مربع فضای سبز در خیابان معراج صورت گرفت و با توجه به اینکه شهر تهران محل تردد و عبور و مرور مقامات سیاسی و گردشگران است و از کیف و گونه گیاهی استفاده شده شیوه آبیاری بارانی و تحت فشار است.

وی در خصوص اقدامات اجرایی دیگر این اداره تصریح کرد: از برنامه ها و اقدامات دیگری که در دستور کار قرار دارد کاشت بالغ بر صد و پنجاه هزار لاله برای طرح استقبال از بهار است و اصول طراحی و کاشت آن به گونه ای است که چشم انداز مناسبی را ایجاد می کند.

این اقدام در میدان آزادی، میدان فتح، بلوار فرودگاه مهر آباد، بزرگراه سعیدی، حاشیه بلوار حضرت امام (ره) و پارکها و بوستان های مسطح محدوده که از تاریخ 25آبانماه عملیات کاشت را آغاز می کنیم.

علی بخشی ادامه داد: نوسازی و بهسازی وسایل ورزشی در پارک ها و بوستان ها است، نصب وسایل ورزشی در 5 مدرسه به منظور نهادینه کردن ورزش عمومی از اقدامات عمده این اداره است.

در سال گذشته 15 مدرسه به بهره برداری رسیده بود.

رئیس اداره فضای سبز در ارتباط با عملیات زراعی اداره فضای سبز خاطر نشان کرد: برای اوین بار در سطح محدوده کود ورمی کمپوست صورت می پذیرد و کاشت انواع گلها از جمله بربریس، پیرا پانتا ، کویا، لاوسون و انواع رزها پرورش می دهند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بارانی ، کاشت ، طراحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.