سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيوس: تاج و همکارانش بازي های ليگ برتر را به خوبي مديريت کردند

فرشاد پيوس گفت: امسال ليگ با برنامه و نظم خوبي برگزار شد و تاج و همکارانش امسال بازي های ليگ برتر را به خوبي مديريت کردند

پيشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امسال ليگ از نظم و انضباط خيلي خوبي بهره مند و فدراسيون فوتبال خيلي خوب کار کرده است.

وي در ادامه افزود: تاج و همکارانش با برنامه ريزي درست کار کرده و اعلام بازي ها از هفته هاي گذشته و انجام به موقع بازي ها با برنامه بوده است و باعث شد که تيم ها از بازي هفته ي بعد خود اطلاع داشته باشند و تيم حريف خود را ارزيابي کنند باعث شناخت خوب تيم ها از هم ديگر شد.

وي بيان داشت: اوايل فصل تيم ها با هم هماهنگ نشده بودند و گلهاي کمي بين بازي رد و بدل مي شد اما رفته رفته تيم ها به شکل درست خود رسيدند و همانطور که کادر فني شان مي خواستند عمل کردند.

وي در رابطه با تيم پرسپوليس نسبت به فصل گذشته گفت: پرسپوليس در اين فصل عملکرد خوب و آمار و امتيازات خوبي داشت و علي دايي سرمربي اين تيم توانست شرايط خوبي به وجود آورد و هماهنگي که در اوايل فصل به دليل نبود شناخت کافي بازيکنان از هم وجود داشت رفته رفته از بين رفت و به شرايط ايده آل و آرماني رسيد و دايي توانست هماهنگي بين بازيکنان جوان و با تجربه تيمش را مديريت کند و حتي چند بازي هم مي توانست پيروز ميدان باشد اما به دليل ناملايمتي که در بازي ها براي اين تيم به وجود آمد باعث شد که از آن بازي ها امتياز نگيرد.

وي همچنين در رابطه با تيم استقلال گفت: اين تيم به دليل بازي هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا که داشت و حذف شدنش در آن رقابتها باعث شد بازيکنان با افت دومي مواجه شوند اما رفته رفته بهتر شد و دارد به جايگاه خود در جدول مي رسد. 

وي اظهار داشت: دو تيم اصفهاني و تبريزي هم خوب عمل کرده اند و تيم پرطرفدار تراکتورسازي مهره هاي خوبي دارد و سپاهان هم تيمي است که هميشه با نظم و انضباط بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیوس ، لیگ ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.