سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برج میلاد رنگ و بوی عاشورا می‌گیرد

"گنبد آسمان" برج میلاد در ایام محرم میزبان هیئت‌های مذهبی شهر تهران می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران امروز صبح در برج میلاد فرزاد هوشیار مدیر برج میلاد در نشست خبری اعلام برنامه‌های محرم و صفر عنوان کرد:برج میلاد 600 هیئت تهرانی را شناسایی کرده است و این هیئت ها پنج شنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته میهمان "گنبد آسمان" برج میلاد هستند و برنامه قرائت زیارت عاشورا در این مکان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین شب محرم برنامه‌ای تحت عنوان "شب پارسایی" به منظور سالگرد شهید "حسن تهرانی مقدم" به عنوان دانشمند حوزه نظامی برگزار شد و به طور کلی اجرای بیش از 60 برنامه در ایام محرم و صفر پیش بینی شده است.

هوشیار با بیان اینکه اجرای آئین‌های سوگ اقدام ایرانی مانند کرنانوازی، تعزیه خوانی و... از جمله این برنامه‌ها است، افزود:تالار لیزریوم نیز به عنوان اولین تالار لیزریوم ایران با کانسپت ابا عبدالله الحسین از 29 آبان تا 24 دی ماه هر روز میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برگزاری چهار نمایشگاه با موضوعات خطاطی، عکاسی و نقاشی از 29 تا 23 دی ماه در برج میلاد تهران بیان کرد: برپایی کارگاه هنری "حریم حرم" هم از ساعت 9 صبح تا 9 شب از تاریخ 20 آبان ماه از دیگر برنامه‌های برج میلاد در این ایام است.

هوشیار با اشاره به برگزاری کنسرت "سنتی وداع" اظهار داشت:این کنسرت با اجرای "سید حسام الدین سراج" 7و8 دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مجلس شعر با حضور شعرای عاشورا، راه اندازی سینما تک برج میلاد به مناسبت این ایام و طرح اکران فیلم‌هایی با محوریت عاشورا اجرا می‌شود و گروه کر "نامیرا" نیز با عنوان "قیامت عشق" به رهبری فرهاد هراتی از در این ایام در برج میلاد برنامه خواهد داشت.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.