سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوگشلیدزه: می‌توان همزمان مربی و کشتی‌گیر بود / با قوانین جدید عدالت رعایت می‌شود

دارنده مدال برنز المپیک گفت: می‌خواهم هم زمان مربی و کشتی‌گیر باشم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، گئورگی گوگشلیدزه اظهار داشت: به نظرم يك كشتي‌گير مي‌تواند هم مربي باشد و هم مبارزه كند و به همين دليل قصد دارم در رقابت‌هاي جهاني ازبكستان هم به ميدان بروم.
 
وي ادامه داد: البته بايد پيش از اين در رقابت‌هاي انتخابي حريفانم را شكست دهم و پس از آن صاحب دوبنده تيم ملي گرجستان شوم.
 
گوگشليدزه تصريح كرد: من با كورتانيدزه رفيق هستم و او در حال حاضر رئيس فدراسيون كشتي گرجستان است و من هم سرمربي تيم كشتي آزاد جوانان كشورم هستم.
 
دارنده مدال‌هاي نقره و برنز جهان تأكيد كرد: در كشور ما هركس در مسابقات انتخابي اروپا و جهان اول شود راهي اين رقابت‌ها مي‌شود البته در اين زمينه يك تفاوت وجود دارد و اينكه هركس در انتخابي جهاني اول شود صد در صد راهی جهانی نمی شود.
 
وي افزود: با قوانين جديد عدالت بيشتر در كشتي اجرا مي‌شود و فقط اعتقاد دارم امتياز به پشت حريف رفتن و خاك كردن باید از 2 به يك كاهش پيدا كند.
 
گوگشليدزه گفت: من شانس بالايي براي قهرماني تيم كشورم در رقابت‌هاي جهاني مجارستان قائل بودم ولي مسائلي در تيم ما بوجود آمد كه قابل بيان نيست و این امر باعث شد تا نتوانيم به اين هدف برسيم. تيم ايران در اين رقابت‌ها اول شد كه به شما تبريك مي‌گويم اما به هر صورت هدفگذاري ما رقابت‌هاي المپيك است.
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: عليرضا حيدري کشتی گیر سرشناس ایرانی، بهترين دوست و رقيب من بود.
برچسب ها: مربی ، عدالت ، قوانین ، المپیک ، مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.