سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیجریه با شکست مکزیک قهرمان جهان شد

تیم ملی نوجوانان نیجریه با شکست تیم ملی زیر17 سال مکزیک قهرمان جام جهانی زیر 17 سال در امارات شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که دیروز در ورزشگاه محمد بن زايد شهر ابوظبي و در حضور سپ بلاتر ریئس فیفا انجام شد، با نتیجه  3 بر صفر به سود نيجريه خاتمه يافت و اين تيم براي چهارمین بار قهرمان زير 17 ساله‌هاي جهان شد و توانست از برزیل پیشی بگیرد و با چهار قهرمانی و سه نایب قهرمانی پر افتخارترین تیم جام جهانی نوجوانان شود و برزیل با سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی پس از نیجریه دومین تیم پر افتخار جهان باشد. پس از برزیل تیم ملی غنا با دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی، یک سومی و یک چهارمی در رده سوم و مکزیک با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی در رده چهارم قرار دارد.

نيجريه پيش از اين هم در همين جام و در گروه ششم موفق شده بود مکزيک را با نتيجه 6 بر يک شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی تیم ملی نوجوانان ایران را چهار بر یک شکست داده بود.

پيش از اين ديدار در مسابقه رده بندي آرژانتين و سوئد به مصاف هم رفته بودند که سوئد با نتیجه چهار بر یک بر آرژانتين را شکست داد و به مقام سوم جام جهانی رسید. تیم ملی آرژانتین هم درمرحله مقدماتی با تیم ملی ایران همگروه بود ودر بازی اول مقابل ایران با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود.

برچسب ها: تیم ، ملی ، نوجوانان ، نیجریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.