سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

توزیع نیم میلیون زندگی نامه شهیده شاخص بین دانش آموزان کشور

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: نیم میلیون زندگی نامه شهیده‌هاشمی‌بین دانش آموزان دختر کشور توزیع می‌شود.

 

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران ساری / زهرا حکیمیان در ششمین ستاد کنگره شهیده طاهره‌هاشمی‌در محل فرمانداری ویژه شهرستان آمل در خصوص این شهیده گفت: در کل کشور به این شهیده یک نگاه ویژه وجود دارد زیرا شهیده‌هاشمی‌دارای شاخصه‌های مهمی‌بود که باعث شد ایشان به عنوان شهیده شاخص سال معرفی شود.

حکیمیان در خصوص ویژه شدن شهیده‌هاشمی‌گفت: این دختر ۱۴ ساله بصیرت سیاسی ویژه ای داشت و نگاه ایشان به مسائل سیاسی مطابق با آرمان‌های کشور بود.

وی ادامه داد: شهامت و شجاعت بالا دیگر ویژگی این شهیده می‌باشد که ایشان این رگ شهامت و هوشمندی خود را از جدش فاطمه زهرا به ارث برده بود.

زهرا حکیمیان هدف از اینکه هر سال شهیدی را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کنند را این گونه بیان کرد: در این سالها ما درگیر جنگ نرم هستیم که نوک پیکانش به سوی فرهنگ است و شهدا می‌توانند تاثیر گذار باشند.

حکیمیان افزود: طاهره‌هاشمی‌گر چه اهل آمل است اما سرمایه ملی در حوزه فرهنگ محسوب می‌شود و باید ایشان را به عنوان الگو مطرح کنیم زیرا اگر ما الگو سازی نکنیم دشمنان الگوهای غلط را تبلیغ می‌کنند.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در خصوص برنامه‌هایی که برای گرامی‌داشت شهیده شاخص سال درسطح کشور در نظر گرفته شده گفت: همزمان با کنگره ملی شهیده‌هاشمی‌نیم میلیون نامه که در آن شرح زندگی و امضای خود شهیده وجود دارد بین دختران دبیرستان پخش خواهد شد.

زهرا حکیمیان در پایان از مسئولان برگزاری کنگره خواست تا نگاه داخلی به شهیده‌هاشمی‌نداشته باشند و شهید را بین المللی معرفی کنند./س


برچسب ها: شاخص ، دانش آموزان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.