سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

آغاز پیروزی تیم کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال کشور

تیم بسکتبال کاله مازندران فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را با یک پیروزی با ارزش خانگی برابر تیم مدعی مشهد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛در هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران عصر جمعه در سالن ورزشی شهید سجودی بابل میزبان تیم طرح مسکن ثامن مشهد بود و درپایان میهمان خود را با یک امتیاز وبا نتیجه نزدیک اختلاف 74 بر73 با شکست بدرقه کرد.

شاگردان جوان" علی سارنگ" سرمربی تیم کاله مازندران درهرچهارکوارتر این مسابقه برتری عددی خود را برابرحریف اصفهانی حفظ کردند ودرپایان با اختلاف یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

حدود 200 نفر از تماشاچیان بابلی از نزدیک در سالن ورزشی شهید سجودی بابل دیدار حساس نمایندگان مازندران و مشهد را در لیگ دسته بسکتبال باشگاه های کشور تماشا کردند.

مسابقات امسال لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشوربا حضور 12 تیم رفت وبرگشت برگزار می شود.

تیم کاله تنها مازندران که قهرمانی فصل گذشته این رقابتها را در کارنامه دارد، در هفته دوم این رقابتها روز25 آبان ماه به مصاف تیم "شیمی درسلف" تهران می رود.

مسئولان تیم بسکتبال کاله مازندران با وجود قهرمانی فصل گذشته تیم شان در دوره گذشته مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور همچنان از حضور در این رقابتها بنا به آنچه که گفته می شود قصد تکمیل کردن آکادمی بسکتبال در بابل را دارند، از حضور در لیگ برتر انصراف دادند.   ش  ک


برچسب ها: دسته ، بسکتبال ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.