سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فائقي: سجادي توانايي اجراي برنامه هاي ورزشي را دارد

رئيس سابق سازمان تربيت بدني در خصوص معرفي سجادي به عنوان وزير ورزش به مجلس گفت: سجادي هماهنگي لازم با برنامه هاي رئيس جمهور را دارد به خاطر همين به عنوان وزير ورزش و جوانان به مجلس معرفي شد.

سعيد فائقي رئيس سابق سازمان تربيت بدني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: سجادي عضو كارگروه ورزش بوده و با برنامه هاي دولت در زمينه ورزش آشنا است وي مي تواند برنامه هاي ورزش را اجرا كند.
 
فائقي در ادامه اظهار داشت: سجاديT تحصيلات آكادميك در زمينه ورزش دارد و بيگانه با امور ورزش نيست.
 
 وي بيان كرد: با توجه به حساسيتي كه نمايندگان مجلس در حوزه ورزش از خود نشان دادند بايد ديد برنامه هاي سجايد منطبق با خواسته هاي نمايندگان مجلس است يا نه!
 
 رئيس سابق تربيت بدني درباره برنامه هاي سجادي براي وزارت ورزش گفت: انتخاب روساي فدراسيون ها و تدوين آيين نامه المپيك ارائه قانون ورزش و جوانان به مجلس،‌ سازمان دهي خصوصي سازي باشگاه ها جزو اولويت هاي برنامه 100 روزه ورزش بود كه سجادي بايد اين برنامه هاي به تعويق افتاده را بعد از انتخابش اجرا كند.
 
 وي عنوان كرد: سجادي كارنامه درخشاني در حوزه ورزش دارد، وي تقريبا بعد از انقلاب، سرپرست كاروان المپيك به جز المپيك لندن بود، عضو هيات اجرايي و خزانه دار كميته ملي المپيك هم بوده است، به هر حال سجادي مسئوليت مستقيم در كميته المپيك نداشته تا عملكردش را در حوزه المپيك ها ارزيابي كنيم.
 
 فائقي درباره احتمال راي آوردي سجادي به عنوان وزير ورزش گفت: نمايندگان مجلس معيارهايي براي انتخاب وزير ورزش دارند و بر اساس آن به سجادي راي خواهند داد.
 
 وي در ادامه بيان كرد: اگر سجادي در راستاي برنامه های نمايندگان حركت و آنها را در زمره برنامه هايش قرار دهد به طور حتم نمايندگان به وي راي مي دهند.
 
 گفتني است:  نصراله سجادي به عنوان وزير پيشنهادي وزارت ورزش فردا در مجلس حضور مي يابد تا نمايندگان تكليفش را به عنوان وزير ورزش وجوانان  مشخص كنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هماهنگی ، معرفی ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.