سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیز محمدی:

علم و تجربه سجادی کمک زیادی به ورزش می کند/صداقت سجادی منجر به رای آوردنش می شود

رئیس اتحادیه فوتبال در خصوص سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت:نصرا... سجادی از جنس و خانواده ورزش است علم و تجربه زیادی در مسائل ورزشی دارد که اگر انتخاب شود این علم و تجربه کمک زیادی به ورزش ما می کند.

عزیز محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو وزیر قبلی در مسائل سیاسی و مدیریتی عملکرد بهتری نسبت به مسائل ورزشی داشتند.

وی ادامه داد: سجادی در حوزه ورزش فعالیت های زیادی داشته که سمت های معاون سازمان تربیت بدنی، ریاست فدراسیون فوتبال، دبیرکل المپیک، سرپرست ورزشکاران در المپیک از آن جمله هستند.

 رئیس اتحادیه فوتبال در مورد اولویت های برنامه های سجادی اظهار داشت: اگر سجادی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود اول باید بحث خصوصی سازی باشگاه ها در کل رشته های ورزشی مد نظر قرار دهد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئله دیگری که سجادی باید در اولویت کارهایش قرار دهد سرمایه گزاری در رشته های مدال آوری مانند دو میدانی و دیگر رشته های مدال آور و برگزاری انتخاب فدراسیون ها به صورت مستقل یعنی هر فدراسیونی به طور مستقل انتخابات خود را برگزار کند و همچنین انتخابات کمیته المپیک را برگزار کند.

عزیز محمدی تصریح کرد: از دیگر اولویت هایی که سجادی باید در برنامه هایش مد نظر قرار دهد این است که 5 استادیومی که در بازی های آسیایی قرار است مسابقات در آن ها پیگیری شود را تا قبل از این رقابت ها آماده کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من معتقد هستم اگر سجادی به سوالات مجلس با صداقت پاسخ دهد در انتخابات پیروز می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، صداقت ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.