سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

فعالیت 7 هزار مبلغ مذهبی در خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت بیش از 7 هزار مبلغ مذهبی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در حاشیه همایش طلایه‌داران تبلیغ در شوش، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: خوزستان پایگاه عظیمی از مبلغان مذهبی دارد و هم اکنون بیش از 7 هزار مبلغ مذهبی در این استان مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد هماهنگی بین تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به ساماندهی و ارتقای فعالیت‌های مذهبی دینی کمک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ایام سوگواری محرم افزود: هم اکنون بیش از 10 هزار هیئت مذهبی در کل استان، آئین عزاداری محرم را برپا می‌کنند.

وی با تاکید بر انعکاس برنامه‌های ماه محرم در سطح استان خاطرنشان کرد: اهالی رسانه به‌ویژه رسانه ملی، نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های دینی مذهبی مردم استان به عهده‌ دارند.

بلک، با اشاره به اهداف برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ عنوان کرد: برگزاری نشست‌هایی از این دست با محوریت حضور علما و روحانیون نباید صرفاً در قالب نشست باقی بماند و نیاز به ترویج بیشتری دارند.

وی با توجه به نقش مبلغین مذهبی عنوان کرد: فراگیری مهارت‌های علمی و اصولی تبلیغ دین و پرورش مبلغین کارآزموده از ضروریات تبلیغ در امور دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان محمدحسین بلک در پایان گفت: مبلغان مذهبی سربازان اهل‌ بیت(ع) هستند و در ماه محرم که ماه استکبارستیزی است باید در راستای تحقق خواسته‌های اهل‌بیت بیش از پیش گام بردارند./ج1

برچسب ها: محرم ، استکبار ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.