سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

جایگاه ایران در کلوپ هسته‌ای جهان تثبیت شده و قابل نقض نیست

نایب رئیس اول مجلس گفت: ایران با توجه به برخورداری از توانایی‌های بالا در عرصه دانش هسته‌ای و فناوری بومی جایگاه تثبیت شده‌ای در کلوپ هسته‌ای جهان دارد و این مسئله به هیچ وجه قابل نقض نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 و هم چنین حوادث به وقوع پیوسته اخیر گفت: این دو مبحث از یکدیگر جداست مذاکرات هسته‌ای موضوع خاص خود را دارا بوده و ایران نیز از موضع قدرت و با ظرفیت بالای سیاسی و هم چنین با توانمندی‌های علمی و کارشناسی در مذاکرات ژنو حضور پیدا کرده است.  
 
وی ادامه داد: ایران با برخورداری از توانایی‌های بالا در عرصه دانش هسته‌ای و فناوری بومی جایگاهش در کلوپ هسته‌ای جهان تثبیت شده است و این مسئله به هیچ وجه قابل نقد نیست.  
 
نایب رئیس مجلس اظهار داشت: ایران برای دفاع از حقوق مشروع خود در حوزه دیپلماسی وارد بحث و گفتگو شده و با قدرت جلو می‌رود.
 
وی با اشاره به مسائل و درگیری‌های منطقه گفت: موارد اتفاق افتاده با مدیریت نظام سلطه بوده که باعث ناامنی و رشد ترور در کشورهای مسلمان و هم چنین منطقه شده است.  
 
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان خاطر نشان کرد: باید با تحکیم صفوف اسلام و ارتقای سطح همکاری، پیوند ملی، پیوند اسلامی و فهم درست نظام سلطه و توطئه‌های آن‌ها در جهت خنثی کردن این دسیسه‌ها با جدیت گام برداریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.