سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار مقابل تراکتورسازی؛

قلعه‌نویی: انصاری فرد برای تراکتور یک خوش شانسی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما اگر ضعیف بازی کردیم ، این نظر شماست. در هر صحنه که جلو می‌رفتیم به دلیل سرعت کریم انصاری‌فرد لطمه می‌خوردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی افزود: ما لایه های دفاعی درست کردیم. می‌خواستیم پل ارتباطی تراکتورسازی با خط حمله را قطع کنیم تا حدودی در این امر موفق بودیم. اگر هافبک‌ها و مهاجمان ما دقت می‌کردند می‌توانستیم گل دوم را بزنیم. اگر حامد لک آن دو توپ را نمی‌گرفت می‌توانستیم به گل برتری برسیم.

وی افزود: یکی از علت‌های بازی زیبای امروز را زمین می‌دانم، دو سال پیش که در تراکتورسازی بودم در این فصل زمین شرایط خوبی نداشت اما اکنون به مسئولان هیئت فوتبال و ورزشگاه یادگار امام به خاطر شرایط خوب زمین تبریک می‌گویم.

 
 
وی در مورد اینکه استقلال در جناح راست مشکل دارد، تأکید کرد: قبول دارم. بعد از زدن گل،برای حفظ نتیجه ، یک مهاجم  را در سمت چپ تیمی خودمان و جناح راست تراکتورسازی مستقر کردیم و فشار کمتر شد.
 
قلعه‌نویی در مورد نزدیکی تیم‌های بالای جدولی خاطر نشان کرد: هم اینکه تیم‌ها فاصله کمی با یکدیگر دارند کار را سخت‌ می‌کند. 5- 6 تیم در صدر جدول هستند که همه شانس قهرمانی دارند. برای اینکه بتوانیم به هدفمان نزدیک شویم کار سختی داریم.
 
 
وی ادامه داد: متأسفانه امروز قاضی را نداشتیم.ما به دفاع راست و دو هافبک بازی‌ساز نیاز داریم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم.
 
 
وی در مورد اینکه قبلا اعلام کرده من مافیای خوبی هستم، خاطر نشان کرد: من این حرف را نزدم و اگر سؤال فنی دارید بپرسید، به مسائل حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم.
 
 
سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا کبه را جذب کرده‌اند، عنوان کرد: او باید تست پزشکی بدهد و سپس قرارداد ببندد.
برچسب ها: تراکتور ، نکونام ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.