سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل پرسپولیس، بین ماندن و رفتن دو به شک است

کریمی:فوتبال برای امثال من می ماند /حرفم را برای برگشت به پرسپولیس زده ام

هافبک تراکتور‌سازی گفت : اگر قرار باشد روزی بروم این کار را انجام می‌دهم. خدا را شکر پرسپولیس امسال نتیجه گرفت.اما می‌گویم اینها بالاخره می‌روند و فوتبال برای من و امثال من است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کریمی گفت: وقتی استقلال بسته بازی می‌کرد تنها راهش سانتر از جناحین بود که استقلال مدافعان سرزن داشت و میانگین قدی آنها بالاتر از ما بود.
 
 
علی کریمی در مورد خطای اکبر‌پور در محوطه جریمه گفت: این بازیکن پایش را روی پای من گذاشت اما کارشناسان باید در این ارتباط نظر بدهند البته عده ای از کارشناسان که سمت ندارند دائما از داوران اشکال می‌گیرند و وقتی آنها خودشان سمت می‌گیرند و عده دیگر سمتشان را از دست می‌دهند همه چیز برعکس می‌شود و تعریف‌ها و انتقاد‌ها جایش تغییر می‌کند.
 
 
کریمی در مورد اینکه از سوی استقلالی‌ها به داور اعتراض زیادی می‌شد اظهار داشت: به هر حال این مسائل در بازی هست و فکر می‌کنم داور سعی کرد بیشتر مدیریت کند. متاسفانه داور هر سوتی چه به ضرر استقلال و به چه به نفع آنها می‌زد سه چهار بازیکن این تیم دور او حاضر می‌شدند. وقتی سوتی زده می‌شود دیگر قابل بازگشت نیست و نباید این همه اعتراض کرد.
 
 
علی کریمی در مورد خداحافظی برخی از بازیکنان مطرح فوتبال گفت: با حضور برخی مدیریت‌ها این امر طبیعی است، ممکن است این اتفاق برای من هم بیفتد. قرار بود برای خداحافظی مهدوی‌کیا هامبورگ را بیاورند اما نمی‌دانم به چه دلایلی این اتفاق نیفتاد. معمولا مدیران ابتدا برنامه‌های خود را هماهنگ می‌کنند و بعد آنها را رسانه‌ای می‌کنند اما اینجا اول حرف می‌زنند و بعد دلایل انجام نشدن را می‌گویند. اول فقط شعار می‌دهند و بعد می‌گویند به این دلایل عملی نشد.
 
 
وی افزود: چطور در کشورهای عربی و مطرح برای خداحافظی یک بازیکن کلی هزینه می‌کنند اما ما ساده‌ترین کار را هم نمی‌توانیم بکنیم. با این مدیریت‌ها و شرایط نه من که شاید برای دیگر بازیکنان هم این اتفاق و خداحافظی عادی شود و دیگر هم زیاد در موردش صحبت نخواهد شد.
 
 
 
وی در مورد اینکه پرسپولیس به نظر می‌رسد قهرمان نیم‌فصل شده است خاطرنشان کرد: این موضوع مبارکشان باشد. ما فرصت رفتن به صدر را داشتیم اما استفاده نکردیم.  با بدشانسی موقعیت‌هایمان را از دست دادیم البته مهم قهرمانی پایان فصل است متاسفانه کل بازی هم در اختیار ما بود.   امیدوارم بتوانیم جام را بگیریم.
برچسب ها: کریمی ، کبه ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.