سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار زيادي از تروريستها در حمص و ادلب

نیروهای ارتش سوریه روز جمعه اعضای چند گروه تروریستی را که در تلاش بودند به مناطق امن شهرهای حمص و ادلب حمله کنند تار و مار و تعدادی از مخفیگاهها و محلهای تجمع و اسلحه و مهمات آنها را منهدم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا)، یک منبع نظامی به سانا گفت اعضای یک گروه تروریستی در غرب منطقه ای در شهر رستن در حومه شهر حمص به هلاکت رسیدند. این منبع افزود تروریستها در حال شلیک خمپاره به روستاهای همجوار بودند.

وی گفت 25 تروریست در اطراف دریاچه رستن کشته شدند و یک دستگاه خودروی آنها به همراه اسلحه و مهمات منهدم شد.

این منبع افزود یگانی از نیروهای ارتش به مخفیگاههای تروریستها در شمال مسجد جامع مصطفی در رستن و خلیج کیسین و روستاهای مهین ، طیبه ، ام الدبابیر ، غجر و تلدو در حومه حمص یورش بردند.

یگان دیگری از نیروهای ارتش اعضای یک گروه تروریستی را که تلاش می کردند جاده نزدیک به پل مصیاف را در اطراف شهر حمص ببندند و به رهگذران حمله کنند دفع کردند و تروریستها را کشتند.
در داخل شهر حمص نیز شماری از تروریستها در محله های القصور ، ورشه ، صفصافه و حمیدیه کشته شدند و تجهیزات جنگی آنان نیز منهدم شد. 

یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش تلاش اعضای یک گروه تروریستی را که در تلاش بودند از منطقه کفرروما به منطقه حامدیه در حومه ادلب حمله کنند دفع کردند و بیشتر اعضای این گروه را کشتند. فردی به نام موسی عرب در میان کشته شدگان قرار دارد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.