سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خبر داد :

افزایش درآمدهای پایدار شهرداری به 40 درصد تا پایان سال / هنوز ریالی از مطالبات شهرداری پرداخت نشده است

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر این که پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان نقش مهمی در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری دارد ، گفت : در صورت پرداخت عوارض از سوی شهروندان در سال جاری امیدواریم تا پایان سال میزان درآمدهای شهرداری به بیش از 40 درصد افزایش یابد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص تحقق درآمدهای پایدار گفت : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران سالانه باید  5 درصد به درآمدهای پایدار شهرداری اضافه شود .
 
وی افزود : سال گذشته میزان درآمدهای پایدار شهرداری به بیش از 35 درصد رسید و قطعا افزایش درآمدها در این بخش از مهم ترین برنامه های شهرداری است که درراستای آن اقدامات مختلفی نیز پیش بینی شده است .
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران با تاکید بر این که پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان نقش مهمی در تحقق درآمدهای پایدار شهرداری دارد ، اظهار کرد : در صورت  پرداخت عوارض از سوی شهروندان در سال جاری امیدواریم امسال و تا پایان سال میزان درامدهای شهرداری به بیش از 40 درصد افزایش یابد.
 
پورزرندی با اشاره به پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دولت تصریح کرد : هنوز ریالی از مطالبات شهرداری پرداخت نشده و ما نیز ما با توجه به شروع کار دولت و وضعیت اقتصادی  فعلی مطالبه ای نکردیم و این در حالی است که حتی کمک ها ی مصوب سال جاری را نیز دریافت نکردیم.
 
به گفته معاون شهردار تهران ، این مطالبات در بخش های مختلفی از جمله هزینه های عمرانی مترو ، یارانه بلیط مترو به میزان 120 میلیارد تومان ، یارانه اتوبوس و ...  است که هنوز پرداختی در این خصوص صورت نگرفته است .

انتهای‌پیام
برچسب ها: شهردار ، تهران ، عوارض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.