سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فایز غصن": لبنان در قبال اقدامات تحريک آميز اسراييل دست بسته نخواهد بود

وزیر دفاع لبنان روز پنجشنبه اعلام کرد کشورش در مقابل اقدام رژیم صهیونیستی به نصب دستگاه های جاسوسی و مخابراتی در مرز لبنان دسته بسته باقی نخواهد ماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا؛ "فایز غصن" در بیانیه ای اعلام کرد اطلاعات به دست آمده درباره اقدام اسراییل به نصب دستگاه های جاسوسی در مرزهای جنوبی لبنان ، دلیل دیگری است که نشان می دهد این رژیم همچنان به طرح های توطئه آمیز خود علیه لبنان ادامه می دهد.

غصن افزود لبنان که پیشتر نیز شبکه هایی از مزدورانی را که برای اسراییل جاسوسی و امنیت ملی کشور را تهدید می کردند کشف کرده و توطئه جاسوسان این رژیم را خنثی کرده است هرگز در مقابل تل آویو دست بسته نخواهد بود و لبنان لقمه آسانی نیست و موضوع مربوط به جاسوسی اسراییل را در بالاترین سطح پیگیری می کند.

وی فاش کرد فرماندهی ارتش لبنان تماس و رایزنی با فرماندهان نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان ( یونیفیل ) را در باره این اقدام تحریک آمیز اسراییل افزایش داده است.
وزیر دفاع لبنان تحرک فوری و سریع جامعه بین المللی را برای متوقف کردن سرقت های پیاپی اسراییل از لبنان و لبنانی ها خواستار شد.

"فایز غصن" همچنین از جامعه بین المللی خواست از ادامه اقدامات اسراییل در نقض حریم هوایی ، زمینی و دریایی لبنان جلوگیری کند.

" نبیه بری" رییس پارلمان لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد اطلاعاتی درباره اقدام اسراییل به نصب دستگاه های جاسوسی و احداث برج های مخابراتی در طول مرز با لبنان وجود دارد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.