سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرده‌برداری از مزار شهدای والفجر 4

امروز استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) صف‌آرایی کردند

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هر کدام از شهدای عملیات والفجر ۴ حماسه بوده و حماسه‌آفرینی کردند، گفت: امروز استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) صف آرایی کردند و این به دلیل رشادت‌های شهدای ما است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمد کوثری در آیین بزرگداشت سی‌امین سالگرد شهدای والفجر ۴ در بهشت زهرا (س) با بیان اینکه یکی از جدال‌های شاخص عملیات والفجر ۴ در لشکر ۲۷ محمدرسول الله بود، اظهار داشت: این عملیات در منطقه عمومی مریوان در شمال غرب کشور از اوایل آبان ماه آغاز شد و تا اواسط این ماه طول کشید و در ‌‌نهایت لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در این عملیات شرکت کرد. 

وی با تأکید براینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در راستای عاشورای ۶۱ هجری قمری بود، تصریح کرد: حرکت امام خمینی (ره)‌‌ همان حرکت امام حسین (ع) در زمان یزیدیان بود که زیربار ظلم آن‌ها نرفت و دین خدا را احیا کرد.  

فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله در دفاع مقدس افزود: برهمین اساس باید بگوییم امام خمینی (ره) یکه و تنها در سن ۷۷ سالگی بدون لشکر و حمایتی با توکل بر خدا و یقین به قدرت لایزال الهی کار خود را شروع کرد و شهدا و مردم نیز به ایشان لبیک گفتند.  

کوثری با بیان اینکه شهید عباس ورامینی از دانشجویان خط امام (ره) بود و در سال ۵۸ به همراه دوستانش لانه جاسوسی سابق را تسخیر کرد، مطرح کرد: شهید ورامینی بعد از تحلیل اسرایی که به ظاهر در سفارت آمریکا حضور داشتند و به واقع جاسوسی می‌کردند خود را به جبهه رساند و لباس سپاه را برتن کرد و با انگیزه قوی که داشت رئیس ستاد لشکر شد.  

وی با بیان اینکه شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، ابراز داشت: کسی که بخواهد شهید شود باید آرمانش در جهت اسلام ناب محمدی باشد.  

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دفاع مقدس با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امت من بهتر از امت صدر اسلام هستند اظهار داشت: شما مردم بسیار خوب هستید چرا که ولایت را ترک نکردید.  

کوثری تأکید کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به پیروزی رسیدند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.  

وی ابراز داشت: سلفی‌ها و تکفیری‌ها که حرم حضرت زینب (س) را محاصره کرده بودند توسط نیروهای سپاه از آنجا پراکنده شده و سپاهیان طومار آن‌ها را در هم خواهند پیچید.  

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دفاع مقدس با تأکید بر اینکه استکبار جهانی تنش به لرزه افتاده است، تصریح کرد: امکانات کشورمان در دوران دفاع مقدس بسیار ناچیز بود اما امروزه امکانات تسلیحاتی ایران بسیار زیاد است و در هر صورت استکبار جهانی در مقابل کشورمان تنشان به لرزه افتاده است.  

کوثری با بیان اینکه جهانیان باور نداشتند ایرانی که در مشت آمریکایی‌ها بود جوانانش به مقابله با آنان بپردازد، اظهار داشت: جوانان عزیز کشورمان در راه حفظ آرمان‌های انقلاب نگذاشتند وجبی از خاک ایران به دست دشمن بیافتد.  

وی بیان کرد: رزمندگان ما مزدور نبودند بلکه رزمنده و آزاده بودند. مانند تمام کسانی که در کنار امام حسین (ع) جنگیدند و شهادت را برای خود شهد شیرین می‌دانستند.  

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله در دفاع مقدس با تأکید بر اینکه هر کدام از شهدای عملیات والفجر ۴ حماسه بوده و حماسه آفرینی کردند، گفت: امروز همه استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی صف آرایی کردند و این به دلیل رشادت‌های شهدای ما است.  

کوثری با بیان اینکه همه ما مورد آزمایش خدا در دو جبهه حق و باطل قرار می‌گیریم ابراز داشت: اکنون این ما هستیم که باید در جبهه‌های حق همانند شهدای خود ایستادگی کنیم.  

وی خاطرنشان کرد: باید به شهدا بگوییم اگر شما رفتید و سبقت گرفتید برای ما دعا کنید که مسیر شما را با صلابت ادامه دهیم و به شما بپیوندیم. 

گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور سردار محمد کوثری از مزار شهدای عملیات والفجر ۴ بهره برداری شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرده برداری ، مزار ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.