سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مشکلات مدیریت را باید در دانشگاه ها بررسی کرد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مشکلات موجود در حوزه مدیریت را باید در دانشگاههای کشور و شیوه ونوع دانش پذیری و جذب دانشجو بررسی کرد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:مشکلات موجود در حوزه مدیریت را باید در دانشگاههای کشور و شیوه ونوع دانش پذیری و جذب دانشجو بررسی کرد در کشور ما افرادی که در کنکور رتبه یک تا هزار را کسب می کنند تمایل به تحصیل در دانشگاههایی مانند دانشگاه شریف و تحصیل در رشته های پزشکی و الکترونیک را دارند.

وی با اشاره به سیستم عکس دانشگاههای معتبر دنیا در قیاس با دانشگاه های کشورتصریح کرد :این شیوه در دانشگاه های کشورهای دنیا ساختاری عکس دارد زیرا ورودی دانشگاهها در کشور های اروپایی با بررسی رتبه دانشجویان از 100 تا60 ،دانشجویی با رتبه بالا به سمت رشته های مدیریت هدایت می شود به این خاطر که این فرد در آینده باید یک سازمان را مدیریت کند متاسفانه در دانشگاههای کشور دانشجویان با رتبه های پایین به رشته های مدیریت دولتی وبازرگانی سوق داده می شوند .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد : کشورهای اروپایی به دنبال پرورش مدیران خوب هستند ،مدیری که بتواند کشور را خوب اداره کرده و از منابع محدود استفاده بهینه کند در این دانشگاههای معتبر دنیا دانشجویان با رتبه های 80 به سمت رشته های مهندسی ورتبه 70 در رشته های دیگر ورتبه 50 دررشته پزشکی تحصیل می کند.

بیگدلودر خاتمه با تاکید بر رشد قارچ گونه موسسات پایان نامه نویسی اظهارداشت:موسسات پایان نامه نویسی در محدوده خیابان انقلاب تهران همانند قارچ رشد روزانه ای دارند و دانشجویان کشور تنها هدفشان دریافت مدرک است و چند درصد از پایان نامه های دانشجویان کشور قابلیت تجاری دارند و این موضوع نمونه ای از مشکلات در حوزه مدیریت است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.