سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/معاون وزیر راه و شهرسازی :

مسکن مهر جایگزینی در دولت یازدهم ندارد

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: با توجه به سختی و گستردگی کاردر تکمیل پروژه های مسکن مهر با توجه به تعداد 90هزارمسکن مهر در پردیس و95و50 هزبار واحددیگر در شهر های جدید پرند و هشتگرد نمی توانیم جایگزینی برای مسکن مهر دردولت یازدهم تعریف کنیم .

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در بازدید از مسکن مهر شهر پردیس گفت:با توجه به سختی و گستردگی کاردر تکمیل پروژه های مسکن مهر با توجه به تعداد 90هزارمسکن مهر در پردیس و95و50 هزبار واحددیگر در شهر های جدید پرند و هشتگرد نمی توانیم جایگزینی برای مسکن مهر دردولت یازدهم تعریف کنیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : در برنامه های پیشرو در راستای تکمیل پروژه های مسکن مهرمرتب در دولت تدبیر و امید بر اساس رهنمود های مقام عالی وزارت و سیاست گذاری های اعمال شده در این حوزه در شهر های جدید در حال ساخت مسکن هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعالیت در حوزه مسکن های مشارکتی اضافه کرد: در حوزه مسکن مشارکتی با استفاده از منابع مالی و برخورداری از زمین همانند شهرهای کشوربا برخورداری از همه دهک هاو بهره مندی ازساختاری سالم در شهرهای جدید هم این مسیر را در پیش بگیریم تا فقط دهدک مستضعف را مخاطب قرار ندهیم .

نریمان با تاکید بر اینکه ترکیب شهرهای جدید را از دهک یک تا ده ترسیم می کنیم بیان کرد:در شهرهای اطراف تهران برنامه ریزی هابه منظور ساخت و سازهای دیگرباجذب همه دهک ها دیگررا ترکیب شهرهای جدید را از دهک یک تا ده ترسیم می کنیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد قیمت گذاری این مسکن ها ابرازداشت :قیمت گذاری ها در این رابطه بر اساس عرضه و تقاضا با ساخت ساختمان هایی با کیفیت مناسب و با متراج وسیع تر در همه دهک ها حتی در شهر پردیس با ساخت ساختمان های ویلایی نمی خواهیم شهرهای جدید در حوزه ساخت و ساز برای دهک های خاصی برنامه ریزی شوند.

نریمان در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه در سیاست های دولت های قبل خیلی به این مسئله توجه نشده و اسرار داریم در شهرهای جدید ایران فراخوانی فراگیر داشته باشیم ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.