سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

چهره‌های مستعدی را به پینگ پنگ کشور معرفی کرده‌است

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: چهره های مستعدی از این استان به سطح اول پینگ پنگ کشور معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس اشعری‌فرد ظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همکارانم در هیئت پینگ پنگ استان قم در حال حاضر فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در حال انجام است و این روند ادامه اقدامات خوبی است که در سال های اخیر در هیئت قم برای تحول در این رشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قم در رده‌های سنی مختلف رشته پینگ پنگ دارای نیروهای مستعدی است و همانگونه که عملکرد هیئت نشان می‌دهد، ما تقریبا در بیشتر سطوح لیگ های کشور دارای تیم هستیم و انشاءالله در آینده ای نزدیک حتی در سطح اول رقابت های لیگ باشگاهی پینگ پنگ کشور یعنی لیگ برتر بزرگسالان نیز حضور خواهیم یافت.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: موفقیت‌هایی که امروز در کارنامه و پیش روی هیئت پینگ پنگ قم قرار دارد حاصل سال‌ها و ماه‌ها تلاش و صرف وقت و هزینه است، تلاشی که با دلسوزی مربیان این رشته و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه زمینه توسعه این رشته را در قم فراهم کرده است.

وی عنوان داشت: وقتی سه تیم قمی می‌توانند خود را در حضور بیش از 10 تیم شرکت کننده در پیکارهای لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور به جمع چهار تیم برتر برسانند و تیم پسران قم می تواند مجوز صعود به جمع تیم های برتر لیگ این رده سنی را کسب کند، این‌ها بدین معنی است که قم در این رشته ظرفیت و پتانسیل بسیار خوب و قابل ملاحظه ای دارد.

اشعری فرد در ادامه با اشاره به حضور پینگ پنگ بازان قمی در جمع شش تیم برتر لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور افزود: پینگ پنگ بازان قمی در جمع شش تیم برتر پیکارهای لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان کشور برای قهرمانی با حریفان خود مسابقه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، بازی‌های دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور در شهرهای قم و بندرعباس برگزار شد و در نهایت شش تیم از هر دو گروه به مرحله نهایی رفتند.

اشعری فرد افزود: در سال جاری دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های ایران با حضور 15 تیم در مرحله مقدماتی در دو گروه و در دو دور رفت و برگشت برگزار شد و در پایان از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم در پایان اظهار داشت: بر این اساس مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور شش تیم و بصورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت قهرمان این دور از مسابقات مشخص شود در حالی که شهرهای سنندج و اصفهان پذیرای تیم های شرکت کننده در این مرحله هستند./س

برچسب ها: قم ، چهره ، مستعد ، پینگ ، پنگ ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.