سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محورهای مسدود امروز ؛

محور شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های تردد امروز پنج شنبه 16 آبان ماه را تشریح کرد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در جاده های کشور گفت: امروز پنج شنبه 16 آبان ماه بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و محدود کلیه محورهای اصلی مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به صورت روان در جریان است و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.

وی با اشاره به محورهای مسدود تصریح کرد: محور شمشک به دیزین در استان البرز به دلیل احتمال سقوط بهمن کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه در محور بهبهان به گچساران به منظور ترمیم پل خیرآباد از ساعت 7 صبح امروز پنج شنبه 16 آبان ماه الی ساعت 24 روز شنبه 18/8 ممنوع  است.

وی ادامه داد: در زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه  از محور بهبهان- زیدون و سه راهی پردیس- گچساران انجام خواهد شد.

 سرهنگ سلبی در ادامه بیان داشت: تردد موتورسیکلت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان،‌ مشهد و بالعکس تا ساعت 24 روز شنبه ممنوع است.

وی ادامه داد: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد موقتی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح امروز پنج شنبه 16 آبان   تا ساعت 24 روز جمعه 18 آبان ماه ممنوع است.

به گفته این مقام مسئول انتظامی در محور کرج- چالوس نیز تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14:30 روز جمعه 17 آبان ماه الی ساعت 1 روز شنبه 18 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا 1 روز شنبه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود و تردد انواع تریلر و کامیون نیز در این محور کماکان ممنوع است./

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.