سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

عسکر‌اولادی از خط اصیل روحانیت فاصله نگرفت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مرحوم حبیب‌الله عسکر‌اولادی به عنوان یک چهره سیاسی انقلابی همواره در مسیر روحانیت گام بر داشت و از خط اصیل روحانیت فاصله نگرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله عباس کعبی ضمن تسلیت ارتحال چهره انقلابی «حبیب‌الله عسکراولادی » به رهبر معظم انقلاب و شیفتگان امام و رهبری اظهار داشت: این مرحوم از ابتدای نهضت 15 خرداد یار دیرین امام راحل بود و در جریان فدائیان اسلام از حامیان این نهضت به شمار می‌رفت.

وی افزود: عسکر اولادی کارنامه درخشانی از ایثارگری‌های خود در عرصه مبارزات برجای گذاشت تا جایی که در کنار مهدی عراقی که از پیشگامان انقلاب بود به مبارزه می‌پرداخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این شخصیت انقلابی در عرصه مبارزات برای پیروزی انقلاب گام‌های فراوانی بر داشت تا جایی که در این راه مورد خشم رژیم ستمشاهی قرار گرفت و سال‌ها در زندان این رژیم به بدترین شکل ممکن متحمل شکنجه‌های فراوان شد.

کعبی ادامه داد: «عسکر اولادی» را می‌توان از مؤسسین کمیته امداد امام خمینی بر شمرد و از او به عنوان خادم محرومین یاد کرد.

وی با اشاره به مواضع سیاسی مرحوم «حبیب الله عسکر اولادی» بیان داشت: مواضع سیاسی و انقلابی این چهره انقلابی در مسیر نهضت امام خمینی روشن بود و پشتوانه این انقلاب محسوب می‌شد.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: این چهره سیاسی انقلابی همواره در مسیر روحانیت گام بر داشت و از خط اصیل روحانیت فاصله نگرفت.

وی با تاکید بر خدمت شایسته مرحوم عسکر اولادی به انقلاب گفت: ایشان از بازاریان اصیل و مبارز انقلابی بود که پیوندی ناگسستنی با نیروهای انقلابی داشت و در زمینه حمایت از انقلاب و لایت ثابت قدم بود./س

برچسب ها: قم ، عسگر ، اولادی ، خط ، اصیل ، روحانیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.