سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند ايده برای دكوراسيون یک خانه‌ی مدرن

براي دستيابي به دكوراسيون مدرن، زمان بيشتري نياز دارد و شامل چندين ايده اساسي است كه بايد در آن ادغام شود.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اگر به دنبال واژه اي هستيد كه دكوراسيون خانه مدرن را توصيف كند، آن واژه، سادگي است. البته ساده به معني كسل كننده نيست و قطعاً دكوراسيون امروزي با خطوط منظم، رنگ آميزي طبيعي و اشكال هندسي، كسل كننده نيست.
 
دكوراسيون مدرن مي تواند دقيقاً براي هر خانه اي شاد، جذاب و كاملاً شيك باشد اما چگونه مي توان به دكوراسيون مدرن دست يافت؟ بديهي است كه اين كار به سادگي مغازه رفتن و انتخاب اقلامي نيست كه خطوط منظم دارند. براي دستيابي به دكوراسيون مدرن، زمان بيشتري نياز دارد و شامل چندين ايده اساسي است كه بايد در آن ادغام شود.
 
۱. سادگي
 
اولين ايده اين است كه دكوراسيون، ساده باشد. به خاطر بسپاريد سادگي به بهترين وجه، طرح مدرن را توصيف و كاري مي كند كه شما آن را داخل فضاي تان بگنجانيد. ابداً نيازي نيست كه اتاق به سادگي يك چهارديواري و ميزي براي نشستن باشد. ما قصد داريم وسايل تا آنجا كه ممكن است بي پيرايه و ساده باشد. مطالعات نشان مي دهد كه بهم ريختگي و شلوغي به استرس در زندگي مي انجامد.
 
۲. كاركرد
 
دومين ايده دكوراسيون خانه هاي مدرن، كاركرد است. نه تنها اتاق شما با خطوط منظم، اندك كار هنري و ضمائم بايد ساده باشد، بلكه بايد مفيد نيز باشد. اين موضوع از اتاقي به اتاق ديگر متفاوت است. زماني كه وارد اتاقي مي شويد، بايد به وسايل مختلف داخل اتاق به راحتي دسترسي داشته باشيد و از آن استفاده كنيد. براي نمونه، آشپزخانه اي كه با دكوراسيون مدرن در ذهن طراحي شده است، بايد جادار و هر چيزي به آساني در دسترس باشد.
 
۳. تكنولوژي
 
تكنولوژي، سومين ايده دكوراسيون مدرن در خانه است. دستگاه هاي الكترونيكي در خانه بايد به فراخور فضا موثر باشد. به شما توصيه مي شود. دستگاه هاي الكترونيكي، متناسب با فضايي كه قرار است در آن مورد استفاده قرار گيرد، انتخاب شود تا كارآمدتر باشد.
 
۴. فضاي آزاد
 
احتمال دارد ايجاد فضاي آزاد در بعضي از خانه هايي كه اتاق هاي بسته را به جاي فضاي آزاد ايجاد مي كنند، ممكن نباشد اما شما مي توانيد ظاهر فضاهاي باز را با استفاده از رنگ، تركيب و مبلمان ايجاد كنيد. همچنين مي توانيد پوشش پنجره ها را كه به رنگ روشن است، حفظ كنيد تا حس فضاي آزاد را در اتاق خلق كنيد.
 
۵. خصوصيات خاص
 
آخرين ايده براي ايجاد دكوراسيون هاي مدرن در خانه، اين است كه قدري خصوصيات خاص به محيط اضافه كنيد. مثلاً چند قطره رنگ روي تركيب رنگ خنثي و برعكس، تاثير هشداردهنده اي در اتاق ايجاد مي كند. ترديد نكنيد شما در مورد رنگ، حق انتخاب داريد و مي توانيد فضا را درست همان طور كه از تقسيم آن با ديگران لذت مي بريد، بسازيد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: ایده ، دکوراسیون ، خانه ، مدرن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.