سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به مناسبت درگذشت عسگراولادی:

عسگراولادی کارنامه‌ای درخشان در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت

"آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد" امام جمعه اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادى" پیامی را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد" امام جمعه اصفهان و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت "حبیب‌الله عسگراولادى" پیامی را منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

در نخستین روز ماه محرم‌الحرام خبر درگذشت یار دیرین و فداکار امام (ره) و انقلاب و از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه با نظام ستم‌شاهی مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادى موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

اراده قوی همراه با اندیشه بلند، ایمان استوار و سماحت و بزرگواری ایشان کارنامه‌ای درخشان با سابقه‌ای بیش از پنجاه سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.

آن فقید سعید از بنیانگذاران حزب موتلفه اسلامی بود و در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش بسزائی داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز علاوه بر خدمت در سنگرهای متعدد دولتی ، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مؤسس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در این نهاد مقدس و پشتیبان مخلص مبارزان و محرومان بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این مجاهد نستوه را به محضر "مقام معظم رهبری" (مدظله‌العالی) ، اعضاى محترم حزب مؤتلفه و پیروان خط امام و رهبرى و به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن مرحوم را از درگاه الهی مسألت می‌‌نمایم.

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.