سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی را نامشروع می‌دانیم/ هیچ نشست مشترکی برگزار نشده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمزی برای دولتمردان و ملت ایران است و ایران هیچ گونه ارتباطی با آنها نداشته و ندارد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی، رژیمی نامشروع و حرام‌زاده است.

محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد ادعای واهی برخی از رسانه‌ها مبنی بر حضور ایران و رژیم صهیونیستی در کنفرانس مخفیانه گفت: ما حتی رژیم صهیونیستی را به عنوان کشور قبول نداریم حال چگونه می‌توانیم با آن‌ها و در کنار آن‌ها در یک جلسه کنفرانس حاضر شویم؟ 
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به عنوان مزدوری سرکش و غیرقانونی است و هیچ گونه نشستی در رابطه با مسائل روز با این صورت نگرفته است.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی خط قرمزی برای دولتمردان و ملت ایران است و ایران هیچ گونه ارتباطی با رژیم صهیونیستی وجود نداشته و ندارد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی، رژیمی نامشروع و حرام‌زاده است.

گفتنی است سایت شبکه خبری راشا تودی ضمن انتشار این گزارش می‌نویسد، به گفته برخی منابع دیپلماتیک، ایران، رژیم صهیونیستی و دولت‌های عرب منطقه، نزدیک دو هفته پیش در یک کنفرانس سری شرکت کرده‌اند که هدف از آن، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای خلع سلاح هسته‌ای در منطقه خاورمیانه بوده است.

به گفته این منابع، در این کنفرانس که در دهکده‌ای در سوئیس برگزار شده، نمایندگان ایران و رژیم صهیونیستی هیچ گونه تماس و ارتباط مستقیمی با یکدیگر نداشته‌اند؛ اما صرف حضور همزمان آن‌ها به موضوعی مهم تبدیل شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.