سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه محرم و صفر؛

نخستین مسابقه اینترنتی کشوری ساجدان عاشق

ستاد اقامه نماز خراسان رضوی خبر داد: نخستین مسابقه اینترنتی کشوری ساجدان عاشق همزمان با ماه محرم و صفر در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 حجت الاسلام سبحانی نیا رئیس این ستاد به خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین مسابقه اینترنتی کشوری ساجدان عاشق روز سه شنبه 14 آبان ماه سالجاری از ساعت 7:30 صبح همزمان با ماه محرم وصفر به مدت 2 ماه برگزار می شود.  
 
این مسابقه با همکاری و مشارکت، ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، ادارات کل اوقاف  امور خیریه،‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، صدا و سیمای خراسان رضوی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در حال برگزاری است.  
 
در راستای برگزاری این مسابقه از لحظه آغاز تا کنون بیش از 100 نفر از استان های سراسر کشور در نخستین روز برگزاری مسابقه ساجدان عاشق شرکت کردند.  
 
علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به آدرس www.safiresobh.com  مراجعه و زندگی نامه یاران امام حسین (ع) را مطالعه و به سوال مطرح شده در انتها پاسخ دهند.  
 
شرکت کنندگان با پاسخ به سوالات و مطالعه زندگی نامه 2 تن از یاران امام حسین (ع) هر روز در مسابقه ساجدان عاشق شرکت نمایند.  
 
در این مسابقه روزانه زندگی نامه 2 تن از یاران امام حسین (ع) در مجموع 90 زندگی نامه یاران امام حسین (ع) روی سایت ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گذاشته خواهد شد.  
 
در پایان بر اساس آمار شرکت کنندگان این مسابقه از هر استانی که بیشتر باشد به 8 نفر برگزیده به نیت امام رضا(ع) و 72 نفر برگزیده به نیت 72 تن یاران امام حسین (ع) جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: یاران ، خراسان ، ساجدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
محمد امین
۲۰:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع) و علی علی بن الحسین(ع) و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین اللهم عجل ولیک الفرج اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یاحسین
۰۰:۲۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
باعرض سلام وخسته نباشید وباعرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری مولای عاشقان اقا اباعبدالله الحسین
توسایت فقط تبلیغات مسابقه است چیزی از نحوه ی شرکت در مسابقه که چطوربایدسوالاتو پاسخ بدیم گفته نشده اگه توضیحات بیشتر در این مورد داده بشه ممنون میشم