سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری دیگر برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

قهرمانی تیم کاراته دانشگاه در یازدهمین "المپیاد فرهنگی ورزشی"

تیم کاراته دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مقام اول تیمی دست یافت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ یازدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، در قالب ۱۰ رشته ورزشی در مجتمع رفاهی خزر آباد شهر ساری در حال برگزاری می باشد.

 در این دوره از المپیاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب ۹ تیم در رشته های کاراته، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، دو و میدانی و شنا شرکت کرده است. در دور اول تیم های شرکت کننده در دو رشته کاراته و تیر اندازی به مصاف هم رفتند، که در نهایت تیم اعزامی از دانشگاه توانست با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام اول تیمی را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش؛ لیلا عابدی در کاتای انفرادی در بین ۲۳ شرکت کننده توانست به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یابد، ساناز نوروزی در وزن ۶۸+ در بخش کمیته از میان ۱۳ نفر توانست به مقام قهرمانی و مدال طلا، فاطمه سلطانی نژاد در بخش کمیته در وزن ۵۵- در بین ۱۴ نفر به مقام دوم و مدال نقره و سارا کاظمی نیا در بخش کمیته و در وزن ۶۸- در بین ۲۱ نفر شرکت
کننده توانست به مقام سوم و مدال برنز دست یابد.

گفتنی است دور دوم این دوره از مسابقات از ششم آبانماه آغاز شده که تیم های شرکت کننده در  این دوره از مسابقات در دو رشته والیبال و بسکتبال به مصاف هم خواهند رفت.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.