سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعتي ها از هر صد "نمايشگاه" تنها در 10 نمايشگاه حضور دارد

مدير عامل شركت سهامي نمايشگاه بين المللي تهران گفت:در بحث نمايشگاه هاي صنعت آب و برق 100 نمايشگاه معتبر وجود دارد اين در حالي است که فقط ايرانيان در اين نمايشگاه شرکت مي کنند و اين امر حداقل توسعه و صادرات به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اکبر پور مدير عامل شرکت سهامي نمايشگاه جمهوري اسلامي ايران در سيزدهمين نمايشگاه صنعت برق و نهمين نمايشگاه صنعت آب گفت: اولين نمايشگاه تحصيلات در سال 79 با مساحت 8 هزار متر مربع شروع به کار کرد اين در حالي است که امروز 13 دوره آن به22 هزار متر و با حضور 12 کشور خارجي رسيده است.
 
وي ادامه داد: اولين نمايشگاه صنعت برق در سال 70 به مساحت 5 هزار متر مربع و بدون کشور خارجي برگزار شد در حالي که امروز اين نمايشگاه با 35 هزار متر مربع با حضور 12 کشور خارجي در حال برگزاري است.
 
وي اظهار داشت: صنايع کشور در اين دو بخش با رشد مناسبي در حال حرکت هستند و بايد نگاه خود را با هدف گذاري هاي بيشتر اقتصادي  تغيير دهند.
 
اکبر پور اظهار داشت: در بحث نمايشگاه ها آمادگي لازم براي ارائه سرويس هاي لازم و امضاي تفاهم نامه براي حضور رايگان در فضاهاي نمايشگاهي به صورت بين المللي را داريم.
 
وي خاطر نشان کرد: در بحث نمايشگاه هاي صنعت آب و برق 100 نمايشگاه معتبر وجود دارد اين در حالي است که فقط ايرانيان در اين نمايشگاه شرکت مي کنند و اين امر حداقل توسعه و صادرات به دنبال خواهد داشت.
 
***بزرگ ترين نمايشگاه صنعت برق در خاور ميانه
 

پير علي رئيس ستاد اجرايي اين نمايشگاه در مراسم افتتاحيه آن گفت: اين نمايشگاه با مساحت 55 هزار متر مربع به عنوان بزرگ ترين نمايشگاه صنعت آب و برق در کشور و خاورميانه است. 
 
وي افزود: 600 شرکت کننده داخلي و خارجي در اين نمايشگاه حضور دارند که از اين تعداد 77 شرکت از کشورهاي چين، ترکيه، کره جنوبي، اتريش،‌ آلمان، سويس،‌ لهستان، هلند و ايالات متحده به صورت فعال دستاورد هاي خود را به نمايش مي گذارند.
 
وي در پايان خاطر نشان کرد: در حاشيه اين نمايشگاه همايش هايي با محور توسعه صادرات و نشست تخصصي با نمايندگان مجلس و شرکت هاي ما در تخصصي و همچنين 5 کارگاه آموزشي برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، همایش ، معتبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.