سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضایی: ریسک پذیری باعث باختمان شد/به حضور جاوید در زمین اعتراض نداشتم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: باخت با اختلاف 6 گل را باور نداشتم اما ریسک پذیری، هر نتیجه ای را می تواند به همراه داشته باشد.

مجید مرتضای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته مقابل گیتی پسند در نیمه نخست بازی متعادلی را به نمایش گذاشتم که نتیجه آن برتری 3 بر یک رقیب بود. با تمام شدن نیمه و بحث های فنی در رختکن تصمیم به انجام بازی جنگنده گرفتیم تا بازی به پیروزی و یا حداقل تساوی بینجامد اما هر رقابت ویژگی های خاص خود را دارد که قرار گرفتن در شرایط متفاوت تجربه هر تیم را ارتقا می دهد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد افزود: خودمان هم نتیجه مقابل گیتی پسند را باور نداشتیم اما تاوان امتحان تاکتیکی که در ذهن داشتیم را پرداخت کردیم و جنگنده مقابل حریف ظاهر شدیم تا گل های خورده را جبران کنیم که در همین جریان و با اخراج بازیکن‌مان توسط داور گل های بیشتری را دریافت کرده و در به ثمر رساندن گل ناکام ماندیم البته بسیاری از بازیکنانم در روز خوبشان قرار نداشتند و قادر به اجرای تفکرات فنی کادر فنی نشدند. بهادری نیز از این جریان مستثنی نبود و بسیاری از موقعیت های پررنگ خود را به گل تبدیل کرد تا با چنین نتیجه ای روبرو باشیم عباسیان نیز با تمام توانایی هایش 7 گل دریافت کرد.

وی تصریح کرد: نمی توان ادعا کرد که باخت با 6 گل تأثیر منفی در تیم نخواهد داشت، روحیه بازیکنان، کادر فنی و مسئولان پس از چند هفته عملکرد ایده آل با چنین تجربه ای تضعیف می شود اما باید تلاش خود را به کار گیریم و کار خود را برای رقابت هفته آینده آغاز کنیم.

مرتضایی در ادامه بیان داشت: افکارم در مربیگری به من اجازه باخت با اختلاف گل زیاد را نمی دهد حتی تیم گیتی پسند هم می داند که با توجه به روند بازی این نتیجه با خوش شانسی آنها همراه بود اما ما کاری را شروع کردیم و با تمرین و تکرار آن در هفته های آتی به هدفی که در ذهن داریم، دست می یابیم و با قدرت ظاهر می شویم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در خصوص حضور مهدی جاوید در بازی با وجود حکم کمیته انضباطی اذعان داشت: پیش از برگزاری رقابت گفته بودم که محرومیت بازیکنان رقیب خوشحالم نمی کند زیرا رقبا را با حداکثر توانشان به رقابت دعوت می کنیم به همین دلیل حضور مهدی جاوید در زمین اذیتم نکرد در صورتیکه شاید برخی از تیم ها و یا مربیان در لیگ نسبت به وجود این بازیکن اعتراض می کردند. گیتی پسند با انگیزه زیادی برابرمان ظاهر شد حضور و یا عدم حضور یک مهره تأثیر زیادی در جریان بازی نخواهد داشت، اگر قرار به باخت یک تیم باشد باید این نتیجه رقم بخورد تا تجربه کسب شود به عنوان یک مربی هیچگاه خواهان محرومیت کادر فنی و یا بازیکنان رقیب برای کسب امتیاز بازی نیستم.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.